مدیر بانوان شهرداری منطقه 5 به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

آغاز چکاپ رایگان سلامت زنان، سرپرست خانوار در منطقه 5 / تکمیل اطلاعات اولیه از زنان سرپرست خانوار

مدیر بانوان شهرداری منطقه 5 از اجرای طرح رایگان چکاپ سلامت بانوان سرپرست خانوار در ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال 94 خبر داد.

راضیه کمانی، مدیر بانوان شهرداری منطقه 5 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح رایگان چکاپ سلامت بانوان سرپرست خانوار در سطح منطقه اظهار کرد: دراین طرح معاینات انجام شده در سال‌های گذشته از سر گرفته شده و بانوان سرپرست خانواری که از سوی ستاد توانمند سازی شهرداری تهران معرفی می‌شوند، به درمانگاه شهرداری منطقه مراجعه کرده و تحت معاینات سلامت از جمله معاینات بالین، ماموگرافی، دندانپزشکی و خدمات دیگر در دستور کار قرار می‌گیرد. 

وی در ادامه با اشاره به روند معاینات و نتایج آن افزود: پس از تکمیل اطلاعات اولیه از بانوان سرپرست، اطلاعات دریافتی توسط یک پزشک متخصص پیگیری می‌شود و در همین راستا پزشکان متخصص نیز پرونده‌ها را بررسی کرده و نسبت به شناسایی بیماران اقدام می‌کنند. 

کمانی با اشاره به تکمیل پرونده بانوان سرپرست خانوار تصریح کرد: با تشخیص پزشک متخصص ، زمان مراجعه بیمار به پزشک نیز مشخص می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه سلامت بانوان بعنوان رکن اصلی سلامت یک خانواده بسیار مهم است بیان کرد: بعد از تشخیص بیماری فرد به وی معرفی‌نامه‌ای داده می‌شود تا تحت درمان قرار گیرد که در این بخش نیز با تلاش مسئولان ستاد توانمند سازی، بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش بیمه پایه و تکمیلی قرار می گیرند و در صورت لزوم با استفاده از بیمه تحت درمان قرار می‌گیرند. 

مدیر بانوان شهرداری منطقه 5 در پایان با اشاره به مرحله چکاپ و معاینات زنان سرپرست خانوار تحت حمایت شهرداری تهران گفت: مراحل معاینه 100 تن از این بانوان در مراکز بهداشتی – درمانی منطقه 5 آغاز و در حال انجام است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار