مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: 200 میلیارد تومان اعتبار برای احداث مسکن امید در سال 94 تخصیص داده‌ایم.

تخفیف 200 میلیارد تومان اعتبار به مسکن امید در سال 94سید تقی نوربخش، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار رفاهی باشگاه خبرنگاران با اشاره به احداث مسکن امید در سال 94 اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی یکی از سازمان‌های خدمت رسان به مردم در جامعه محسوب می‌شود که باید بخشی از دغدغه‌های رفاهی و معیشتی مردم را برطرف کند. بدین منظور طرح‌های مختلف و ویژه‌ای از جمله تامین مسکن جامعه هدف را در برنامه خود قرار داده است.

وی افزود: این طرح که از سال گذشته در دستور کار سازمان قرار گرفته بود و سازمان تامین اجتماعی در کنار خدمات بیمه‌ای و صدها خدمت متنوع دیگر تامین مسکن جامعه هدف را نیز در برنامه خود قرار داده که امیدوارم امسال اجرایی شود.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به تنوع جامعه هدف سازمان ادامه داد: جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی بازنشستگان، کارگران و طیف‌های مختلف دیگری هستند که سازمان در نظر دارد تامین مسکن این گروه‌ را به عهده گیرد.

وی در ادامه با اشاره به مشارکت وزارت خانه در این طرح گفت: وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در اجرای این طرح با سازمان تامین اجتماعی مشارکت دارد و همچنین همکاری‌های بین بخشی سازمان‌های دیگر از جمله وزارت مسکن نیز در جهت تحقق این طرح بنیادین دیده می‌شود.

نوربخش در پایان افزود: اعتبار 200 میلیارد تومانی در سال 94 برای احداث مسکن امید جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی در نظر گرفته شده است تا هرچه سریعتر این برنامه به مرحله اجرایی در بیاید و دغدغه‌های قشر زحمتکش جامعه در جهت مسکن، برطرف شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار