مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: بخشی از بیمه تکمیلی بازنشستگان از ابتدای امسال توسط سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود.

پرداخت بخشی از بیمه تکمیلی مستمری‌بگیران توسط سازمان تأمین اجتماعیبه گزارش خبرنگار رفاهی باشگاه خبرنگاران، سید تقی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی درجریان بازدید علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور مقام معظم رهبری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی بیش از 40 میلیون نفر را تحت پوشش بیمه‌ای خود دارد اظهار کرد:  این سازمان برای ایجاد امنیت اجتماعی این افراد در حال فعالیت است.

وی در ادامه افزود: یکی از کارکردهای سازمان تأمین اجتماعی تدوین برنامه‌های استراتژیک است که می‌تواند در برنامه ششم توسعه نقش بسزایی را داشته باشد و این سازمان تمام توان کارشناسی خود را برای تدوین این برنامه به کار بسته است تا سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری در تامین اجتماعی ایجاد شود.

نوربخش با اشاره به  بیمه تکمیلی، بازنشستگان و مستمری‌بگیران گفت: بر اساس قانون الزام تامین درمان از تکالیف این سازمان است و سازمان تامین اجتماعی در دو بعد خرید خدمت و ارائه خدمات درمانی در مراکز ملکی تامین اجتماعی ارائه خدمت می‌کند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: در سال 94، بر اساس توافق‌های صورت گرفته فرانشیز بستری مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی در مراکز دولتی حذف می‌شود.

وی همچنین در پایان درباره بیمه کارگران در کارگاه‌ها نیز اظهار داشت: اگر در کارگاهی فردی اشتغال داشته باشد باید لیست بیمه‌ای آن رد شود و تحت پوشش بیمه قرار بگیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: نوربخش ، تامین ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار