اولین تصاویر از اسارت داعشی ها به دست نیروهای بسیج مردمی عراق

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، سومین قسمت از «بدون مرز، عشق» که در آن برای نخستین بار صحنه هایی از به اسارت گرفتن نیروهای داعش و شهادت مجاهدین عراقی در صحنه نبرد به تصویر کشیده می‌شود، از شبکه افق پخش خواهد شد.

 به گزارش ... گروه های مبارز و مسلح در عراق زمانی شکل گرفتند که ارتش آمریکا از زمین و هوا به این کشور حمله کرد تا با بهانه آزادی ملت عراق از دست رژیم بعث، سال ها در این کشور بماند و خود به حکومتی ظالم تر تبدیل شود.

این گروه ها هرچند در آغاز چندان ماهیت خود را آشکار نمی کردند و بیشتر فعالیتشان مخفیانه بود اما با روی کار آمدن دولت جدید و سپس ظهور گروه های تکفیری و ورود داعش از سوریه به عراق، اقدامات گسترده ای علیه مواضع تروریست ها انجام دادند و به موازات آن، شهرت و محبوبیت آنها نیز بیشتر شد.

مجموعه مستند «بدون مرز، عشق 3» به کارگردانی وحید فراهانی و تهیه کنندگی سیدهاشم موسوی، مستندی 40 دقیقه ای از سه گانه ای ارزشمند است که آزادسازی استان صلاح الدین عراق را با تصاویر واقعی این عملیات روایت می‌کند.

در این مستند برای نخستین بار صحنه هایی از به اسارت گرفتن نیروهای داعش و شهادت مجاهدین عراقی در صحنه نبرد به تصویر کشیده می‌شود.

سومین قسمت از مستند «بدون مرز، عشق» جمعه این هفته یازده اردیبهشت ساعت 21 و تکرار آن روز بعد ساعت 11 و 15 از شبکه افق پخش خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار