فرمانده انتظامي بافق استان يزد از دستگيري سارق طلا و جواهرات كمتر از سه ساعت در شهرستان بافق خبر داد.

دستگيري سارق كمتر از سه ساعت در بافقبه گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکزیزد سرهنگ "فرهاد بيگلري" گفت: به دنبال وقوع يك فقره سرقت طلا و جواهرات از منزلي در بافق، كارآگاهان پليس آگاهي بافق نظر به اهميت و حساسيت موضوع دستگيري سارق را در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان بافق با تمام توان خود موضوع را پيگيري و پس از انجام تحقيقات و بررسي‌هاي لازم دريافتند سارق از طريق شبكه هاي اجتماعي تلفن همراه با مالباخته در ارتباط بوده تا اينكه آدرس محل سكونت شاكي را شناسايي و در فرصت مناسب وارد منزل وي شده و اقدام به سرقت طلاجات وي كرد.

اين مقام انتظامي ادامه داد: با توجه به اطلاعات بدست آمده محرز شد سارق 30 ساله اهل تهران ساكن بافق بوده كه برابر حكم دادگاه تهران به مدت يك سال به شهرستان مذكور تبعيد و بعد از اتمام تبعيد ، در آن شهرستان ساكن و به محل سكونت خود مراجعه ننموده، است.

فرمانده انتظامي بافق تصريح كرد: كارآگاهان آگاهي بافق در اين رابطه طي هماهنگي با مقام قضايي و انجام اقدامات پليسي محل كار و سكونت متهم را شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه وي را دستگير كردند.

وي با اشاره به انتقال متهم به يگان انتظامي افزود: متهم در تحقيقات انجام شده در مواجهه با دلايل و مدارك پليس به جرم خود اعتراف كرد.

فرمانده انتظامي بافق با اشاره به ارزش 150 ميليون ريالي طلاهاي سرقت شده خاطرنشان كرد: كارآگاهان محل اختفاي اموال مسروقه را شناسايي و موفق به كشف اين سرقت در كمتر از 3 ساعت پس از گزارش وقوع جرم مي شوند.

سرهنگ بيگلري ادامه داد: در اين رابطه از نامبرده تحقيق و پرونده به دادسراي بافق ارسال و متهم با قرار قانوني روانه زندان شد.

فرمانده انتظامي بافق به افرادي كه داراي تلفن هاي همراه هوشمند هستند توصيه كرد: افرادي كه از نرم افزارهاي اجتماعي در فضاي مجازي استفاده مي كنند توجه داشته باشند به مخاطبان اين فضا اعتماد نداشته باشند چرا كه اين فضا محلي براي اشتراك گذاشتن اطلاعات شخصي و يا خانوادگي شان نيست و ممكن است مورد سوء استفاده قرار گرفته و متضرر شوند.

اين مقام مسئول گفت: گاهي اين ضررها معنوي بوده و قابل جبران نخواهد بود و مي طلبد دقت و هوشياري لازم را در ارتباط گيري با افرادي كه عضو اين شبكه ها هستند داشته باشيم تا آسيبي به كسي نرسد و شهروندان مي توانند گزارشات خود را در خصوص مجرمان از طريق تلفن 110 و سامانه پيامكي سه شماره اي 110 به پليس اعلام كنند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: دستگیری ، سارق ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.