زرینچه به نشست خبری رفت

زرینچه که به نشست خبری بازی مقابل صبا رفت از تعداد مصدومان و محرومان گله کرد.

 به گزارش  گروه  ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از سایت باشگاه استقلال، جواد زرینچه که بجای قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های استقلال و صبا حاضر شده بود، گفت: بازی خوبی را مطمئنا از هر دو تیم در روز جمعه شاهد خواهیم بود. صبایی‌ها از بازیکنان و کادرفنی خوبی برخوردارند و با توجه به اینکه ما شانس قهرمانی را از دست داده‌ایم اما از کسب سهمیه آسیایی نا امید نیستیم و امیدواریم با پیروزی برابر صبا شانسمان را حفظ کنیم.

او درباره محروم استقلال در این دیدار گفت: تنها عمران زاده محروم است.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که چه چیزی باعث دور شدن استقلال از قهرمانی شد، عنوان کرد: ما مشکلات خاص خودمان را داشتیم که ما را از قهرمانی دور کرد اما به حوادث فوتبالی امیدواریم و باید برابر صبا پیروز شویم.

وی افزود: نمی توان گفت که کادرفنی، بازیکنان یا مشکلات مالی تنها عامل عدم قهرمانی ما بوده است. قطعا عوامل دیگری هم هست که باعث شده نتیجه لازم را نگیریم اما همانطور که گفتم آمده ایم تا با قدرت تمام به سه امتیاز بازی با صبا برسیم.

زرینچه در پاسخ به این سوال که چرا تیمش تغییرات زیادی به خود دیده، اظهار کرد: اردوهای تیم ملی، محرومان و مصدومیت ها همیشه با استقلال بوده و ما را همیشه اذیت کرده است. این مسئله در تغییرات موثر بوده است.

وی در پاسخ به این پرسش که صبا انگیزه کافی را برابر استقلال ندارد و نظر او در این باره چیست، گفت: مطمئن باشید ما هرکجا که باشیم، تیم های مقابل ما انگیزه زیادی دارند. خوشحالم که فردا برابر تیمی به میدان می رویم که افتخار آوردنش به لیگ را داشته ام.

مربی استقلال در پایان و در پاسخ به سوالی درباره اسپانسرینگ استقلال گفت: اسپانسر استقلال منتظر روشن شدن تکلیف باشگاه است و تا الان هم تلاشش را برای تیم کرده است.
 
گفتنی ست دیدار صبای قم و استقلال از ساعت 18 فردا در ورزشگاه یادگار امام شهر قم برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار