بازیکن تیم بسکتبال مهرام با اشاره به کمک زیاد حامد حدادی در بازی با دانشگاه آزاد گفت: حامد در بازی های اول به آمادگی نرسیده بود اما به خاطر بازی با دانشگاه از او ممنونیم.

سعید داورپناه بعد از پیروزی مقابل دانشگاه آزاد به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به تیم دانشگاه آزاد احترام می گذاریم. واقعا تیم خوبی هستند. در این بازی هم تمرکز ما در دفاع خیلی خوب بود که موفق به برد شدیم.

حامد حدادی در چند بازی اول با مهرام هماهنگی نداشت و سرمربی تیم نیز این موضوع را باعث ایجاد مشکل در بازی تیم می دانست. داورپناه که داخل زمین در کنار حدادی بازی می کند، توضیح داد: حامد 2 ماه بازی نکرده بود و هنوز به آمادگی نرسیده بود اما حالا با یک بدنساز خیلی خوب تمرین می کند و به شرایط ایده آل نزدیک می شود. مطمئنم در بازی های بعد، بیشتر به تیم کمک می کند. به خاطر بازی با دانشگاه آزاد هم از او ممنونیم چون خیلی به تیم کمک کرد.

داورپناه در مورد باخت به نفت گفت: بازی با نفت یک استثنا بود که تمرکز لازم را نداشتیم. اما هر چه پیش می آید، حکمت خدا است. شاید خدا خواسته است که به پتروشیمی برخورد کنیم. ما هم آماده نبرد با پتروشیمی هستیم و تمام تلاش خود را برای رسیدن به فینال از این طریق انجام می دهیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مهرام ، داورپناه ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار