مردم پاراگوئه به خاطر یک هتک حرمت و بی اخلاقی شرم آور،خشم خود را ابراز کردند. این اعتراضات از آنجایی شروع شد که یک دختر بچه 10 ساله در اثر تجاوز ناپدری اش که او را بزرگ کرده بود، باردار شد...

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، مردم پاراگوئه ، بعد از اتفاق شوک برانگیزی که برای یک دختر که هنوز بچه محسوب می شد، رخ داد عصبانیت خود را از طریق رسانه‌های ملی شان ابراز کردند.

این جریان زمانی برملا شد که مادراز همه جا بی خبر این دختر 10 ساله ، در مورد شکم ورم کرده او نگران شد و دخترش را به بیمارستان برد.

نگرانی مادر از آنجا به بیمارستان ختم شد که او فکر می کرد ورم شکم دخترش ، توموری وخیم است.

اما در کمال تعجب ، پزشکان آشکار کردند که این دختر بچه در واقع مادری باردار است که جنین 5 ماهه خود را  در شکمش حمل می کند.

این دخترکه از شوک شدید و آسیب روحی که به او وارد شده بود، کلامی صحبت نمی کرد،در بیمارستان توسط یک روانشناس خبره مورد معاینه قرار گرفت تا معلوم شود کجا و از چه طریق باردار شده است.

دکتر "ریکاردو اویدو" سرپرست قسمت زایمان بیمارستان  بیان کرد:این یک بارداری با ریسک بالا است چرا که این دختر 10 ساله هنوز به طور کامل به سن بلوغ نرسیده است.

او گفت : این دختر بچه ( که اسم او به خاطرادامه زندگی اش نمی تواند فاش شود) در نهایت ادعا کرد که ناپدری  42 ساله اش از او سوء استفاده جنسی کرده است.

مادر این دختر 10 ساله که از پدر حقیقی فرزندش بعد از تولد او جدا شده بود، بیان داشت : علی رغم زندگی 10 ساله با این مرد ، اما وجود شیطان صفت و مفسد او را نشناخته و در واقع طی این سالها درتاریکی زندگی می کرده است.

بررسی ها ی پلیس برای اینکه بفهمند چطور و از چه زمانی این رابطه جنسی نامشروع اتفاق افتاده، در حال پی گیری است و ناپدری گناهکار در زندان به سر می برد.

دکتر " اویدو" به رسانه های ملی پاراگوئه اظهار داشت : در طی 25 سال سابقه کاری اش به عنوان یک دکتر زنان هرگز چنین موردی را ندیده بود.

او گفت: این اولین باری است که من در زندگی خود دیده ام دختری در این سن پایین بتواند باردار شود و جنین خود را تا 5 ماهگی حمل کند!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار