نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر خطاب به رئیس‌جمهور گفت: از اظهارات غیرکارشناسی شده برخی وزرای خود در مورد پول‌های کثیف در انتخابات جلوگیری کنید و اسامی دریافت کننده این پول‌ها را افشا کنید.

میرحسینی****برخی وزرا از اظهارات غیرکارشناسی شده پرهیز کنند / اسامی دریافت کنندگان پول‌های کثیف را افشا کنیدبه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "لاله افتخاری" نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز یکشنبه (6 اردیبهشت) مجلس خطاب به رئیس صدا و سیما گفت: برای تقویت پوشش‌دهی شبکه‌های صدا و سیما در قسمت‌های کمتر پوشش داده شده مانند شهرستان‌های پردیس، بومهن و.... اقدام کنید.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر خطاب به رئیس‌جمهور اظهار داشت: در رابطه با آسیب‌های مردم یمن به وسیله کمک‌رسانی و مذاکرات یمنی- یمنی اقدامات لازم را انجام دهید.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون فرهنگی خطاب به روحانی تصریح کرد: از اظهارات غیرکارشناسی شده برخی وزرای خود در مورد ورود پول‌های کثیف در انتخابات جلوگیری کنید و اسامی دریافت کنندگان این پول‌ها را افشا کنید.

افتخاری خاطرنشان کرد: از دولت می‌خواهیم با ارائه لوایح لازم در مورد بیمه زنان خانه‌دار و دیگر مسائل زنان اقدامات لازم را انجام دهد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار