احمدی‌لاشکی در تذکر شفاهی:

روند استخدامی آزمون‌ها نشان دهنده تشریفاتی بودن آن است/با جوانان بازی نکنید

نماینده نوشهر و چالوس گفت: با جوانان بازی نکنید، نتیجه آزمون‌ها باید مانند کنکور سراسری اعلام شود و انتظار دارم وزارت راه و شهرسازی پاسخ دهد که این جذب شدگان چگونه استخدام شده‌اند.

روند استخدامی آزمون‌ها نشان دهنده تشریفاتی بودن آن است/با جوانان بازی نکنیدبه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "قاسم احمدی لاشکی" نماینده مردم نوشهر و چالوس در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز یکشنبه 6 اردیبهشت خطاب به دولت و معاونت توسعه و سرمایه انسانی ریاست جمهوری گفت: مجوز استخدامی را برای استخدام پیمانی به شماره 1104550 مورخ 12 اسفند سال 90 اعلام شد تا عده‌ای در آزمون‌ها شرکت کنند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: این افراد در 11 اسفند 91 آزمون دادند و امسال نیز هماهنگ شد که این افراد برای استخدام بروند اما نکته مهم اینجا بود که در ابتدای آزمون گفته شده بود که چه افرادی با چه ویژگی‌هایی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند و دیگر این که باید افراد مستحق در این آزمون شرکت کنند.

وی افزود: در حوزه وزارت راه و شهرسازی 4 نیاز برای نوشهر در رشته‌های مختلف داده شده بود اما اکنون افرادی که استخدام شده‌اند تعدادشان 2 برابر شده و حتی خارج از رشته‌های گفته شده جذب شده‌اند.

نماینده نوشهر و چالوس اظهار داشت: این موضوع نشان می‌دهد که احتمالا عده‌ای سوگلی هستند و این آزمون‌ها تشریفاتی است و اکنون قرار است 8 هزار و 700 نفر بار دیگر برای استخدام آزمون دهند و اگر قرار است همان‌هایی که شرکتی هستند و از گذشته بوده‌اند بار دیگر جذب شوند آزمون دیگر معنا ندارد.

وی خاطر نشان کرد: با جوانان بازی نکنید، نتیجه آزمون‌ها باید مانند کنکور سراسری اعلام شود و انتظار دارم وزارت راه و شهرسازی پاسخ دهد که این جذب شدگان چگونه استخدام شده‌اند.


انتهای پیام/

برچسب ها: احمدی ، صحن ، تذکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
موافقم نه فقط برای این استخدامی برای همه استخدامی ها