آیت الله نوری همدانی:

مشاغل و طرح های زود بازده باید مورد حمایت ویژه قرار گیرد

آیت الله نوری همدانی گفت: وزارت کار باید از مشاغل و طرح های زود بازده حمایت کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، آیت الله نوری همدانی عصر دیروز در دیداری که با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی داشت ، گفت: دولت باید در راستای خدمت به مردم گام بردارد و در همین راستا است که وزارت کار همراهی خود با مردم را باید از سوی ایجاد اشتغال انجام دهد که این امری مهم و ارزشمند است .

نوری همدانی در ادامه اظهار داشت: مهمترین وظیفه وزارت کار اجرای طرح بیمه سلامت در کشور است ، چرا که برای مردم اهمیت زیادی دارد . در این مسیر شاهد هستیم که اجرای این طرح و بهره مندی اقشار محروم از بیمه سلامت اثرگذارترین و مهمترین اقدام دولت بوده است.

این مرجع تقلید در باره اهمیت ایجاد اشتغال و احترام کارگران گفت : کارگران اقشاری بودند که در زمان پیامبر (ص) از احترام زیادی برخوردار بودند و حضرت محمد (ص) پینه دست کارگران را میبوسیدند ، پس چه بهتر است که مردم از این برخورد الگو گرفته و با احترام با کارگران رفتار کنند.

وی در انتها با تشکر از رئیس جمهوری برای آنکه مقدمات حضور و خدمت رسانی را انجام داده به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: خداوند این توفیق را به شما داده که در حوزه کاری وسیع خود با اخلاص و دلسوزی مشغول ارائه خدمات باشید.

همچنین در این جلسه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: از ثمره نظام مردم‌سالاری دینی است که امروز کارگران و کارفرمایان به وزارت تعاون و رفاه اجتماعی اعتماد  دارد.
ربیعی در مورد اصلاح هدفمندی یارانه ها گفت : امسال براساس آنچه مصوبه مجلس شورای اسلامی است، 6 هزار میلیارد تومان از اعتبارات که به پرداخت یارانه مربوط می‌شود ،باید حذف شود و این وزارتخانه هم درصدد اجرای آن است ، البته آنچه مسلم است این است که تلاش ما برآن است که در این مورد حقی از کسی ضایع نشود.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.