بیرجند ؛

شکست آمریکا در صحرای طبس، نمونه ای از امداد غیبی خداوند

شکست آمریکا در صحرای طبس ، نمونه ای از امداد غیبی خداوند است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ شکست آمریکا در صحرای طبس ، نمونه ای از امداد غیبی خداوند است.
امام جمعه بیرجند در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به 5 اردیبهشت ماه سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس گفت:خداوند با ملت ایران است و آمریکا از هر راهی که وارد شود باز هم سرنوشتی جز شکست نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی با اشاره به اینکه آمریکا هر روز با ابزاری جدید وارد میدان می شود و جنگ نرم نمونه ای از آن است ، گفت:دلیل دشمنی استکبار با مسلمانان و بخصوص ایران این است که نمی تواند با اسلام کنار بیاید و بزوردی با هوشیاری مردم زمینه نابودی استکبار جهانی و به ویژه آمریکا فراهم می شود.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان در بخشی دیگر از سخنانش به 9 اردیبهشت روز شوراها و هفته شهر و شهروند اشاره کرد و افزود:اعضای شوراهای اسلامی باید قدر فرصت نمایندگی مردم را غنیمت بشمرند و از این فرصت برای آبادانی و پیشرفت شهرها و روستاها بهترین بهره را ببرند.

وی به جنایات رژیم آل سعود در یمن هم اشاره کرد و گفت:این رژیم جنایتکار که خود را خادم الحرمین می نامند پس از 27 روز بمباران مردم بی دفاع یمن با فشارهای عمومی حملات را متوقف کردند،اما در عمل بازهم به جنایات خود ادامه می دهد.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه این جنایات جز شرمندگی و روسیاهی برای عربستان سعودی چیز دیگری ندارد گفت:بزوردی با یاری خداوند شر مستکبران عالم خواهد شد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان به شعار سال هم اشاره کرد و گفت:باید دولت و ملت با همدلی کشور را به پیش ببرند و زمینه رفع مشکلات و پیشرفت کشور را فراهم کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رضایی با قدردانی از برگزار کنندگان دومین همایش بین المللی امنیت در غرب آسیا اظهار امیدورای کرد ،بزوردی آثارو برکات این همایش را در استان شاهد باشیم.

ولادت حضرت امام محمد تقی (ع) و سالروز شکست آمریکا در ویتنام از دیگر موضوعات بود که امام جمعه بیرجند به آن اشاره کرد. 
  
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.