زندگي در كنار مادرشوهر براي عروس جوان آنقدر سخت بود كه تصميم گرفت براي هميشه از شوهرش جدا شود.

بدون اجازه مادرشوهرم حتی نمی‌توانم درب يخچال را باز كنم
به گزارش خبرنگار حواث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند.

زن جوان در خصوص علت آن به قاضی گفت: روزی که با شوهرم آشنا شدم و او به من پیشنهاد ازدواج داد به من گفت که بعد از ازدواجمان باید به خانه مادرش برویم و در کنار او زندگی کنیم. اولش قبول کردم و حرفی نزدم. با خودم گفتم زندگی در کنار مادرشوهر نباید آنقدر‌ها هم بد باشد. اما اشتباه کردم. درست از‌‌ همان روز اول زندگی مشترکمان، مادرشوهرم اذیت‌هایش را شروع کرد و من تازه متوجه شدم که چه اشتباهی کرده‌ام.

وی ادامه داد: الان هرکجا می‌روم و هرکاری می‌خواهم انجام دهم مادرشوهرم بازخواستم می‌کند. مرتب از همه کار‌هایم ایراد می‌گیرد. باور نمی‌کنید ولی من حتی درب یخچال را هم نمی‌توانم بدون اجازه مادرشوهرم باز کنم.

زن جوان افزود: من نمی‌دانستم که زندگی با مادر شوهر تا این اندازه عذاب آور است. وقتی هم که به شوهرم شکایت می‌کنم و از او می‌خواهم خانه‌ای مستقل بگیرد، می‌گوید نمی‌تواند مادرش را تنها بگذارد.

در این لحظه شوهر این زن به قاضی گفت: آقای قاضی مادرم یک زن پیر و بیمار است و من نمی‌توانم او را تنها بگذارم و خانه مستقل بگیرم.

مرد جوان ادامه داد: خانه مادرم به اندازه کافی بزرگ است و ما می‌توانیم در آنجا زندگی راحتی داشته باشیم، ولی همسرم گوشش به این حرف‌ها بدهکار نیست و حاضر است مستاجر باشد ولی در کنار مادرم زندگی نکند. اما من نمی‌توانم از خانه مادرم نقل مکان کنم و به جای دیگری بروم.

وقتی قاضی صحبت‌های این زوج را شنید، تصمیم گیری در خصوص این پرونده را به جلسه بعد موکول کرد.



انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
لعنت خدا بر هرچی مردم آزار هست چه مادر شوهر چه مادر زن و یا عروس.من درکت می کنم .تنها راهت برا ادامه این زندگی اینه که از خدا برای مادر شوهرت آرزوی مرگ بکنی.خدا بهتر درکت می کند.
Belgium
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
خاک تو سر این مادر شوهر . جز بزنه الهی . من یه مردهستم . زن ادم باید خیلی ارزش قائل بود و در رفاه باشه . خواهشا از زنهاتون مراقبت کنید البته احترام مادرتون را هم داشته باشید
-
مهدی
۱۳:۲۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
خداااااااا


بازم طلاق؟؟؟!!!
یا زندگی پر از عذاب ؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
یک ستم کش
۱۹:۰۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
اقای قاضی پرونده حرفهای این زن بدبخت را باورکنید هستند مادر شوهرهائی که از مار بدتر نیش که میزنند شوهر این خانم مکلف و ملزم است اسایش و امنیت روحی روانی و معیشتی این خانم ستم دیده را محیا نماید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
این خانم اگه سوء نیت و غرضی داشت همون اول قبول نمیکرد پس مقصر مادرشوهره که دوران جوونی خودشو یادش رفته و فک میکنه خیلی بزرگواری و کرم کرده که این خانمو به عنوان عروس قبول کرده ...
Iran (Islamic Republic of)
ذلان ماهیدشت کرمانشاه
۱۲:۲۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
اگه خانه بزرگ است می توانید آنرا با دیوارهای پیش ساخته گچی که ارزان هم هست با مادر شوهرت مجزا کنی ومستقل شوی که هم مشکل شما با مادر شوهرت حل شود وهم شوهرت در نزدیکی مادرت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
عروس و مادر شوهر = دو قطب غير همنام هستند كه همديگر را دفع مي‌كنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
زندگی خودتو الکی خراب نکن خانم ، از اول پذیرفتی که با مادر شوهرت زندگی کنی .حالا صبوری کن که پاداشت نزد خداوند محفوظه
آخرین اخبار