جنجال بر سر خرید عروسی زوج جوان را به دادگاه خانواده کشاند.

درخواست طلاق قبل از شروع زندگی مشترک/ زن جوان: همسرم بدون من خرید عروسی رفته است
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند.

مرد جوان در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی من و همسرم هنوز زندگی مشترک خود را آغاز نکرده ایم. اما متوجه شده ایم که اصلا با هم تفاهم نداریم و نمی توانیم زندگی مشترکمان را آغاز کنیم.

وی افزود: ما بر سر خرید عروسی و جهیزیه دعوایمان شده و هر روز با هم جنگ داریم. وقتی من چیزی برای عروسیمان می خرم همسرم با من دعوا می کند و می گوید اصلا سلیقه نداری. از آنجاییکه وقت کمی داشتیم بیشتر کارها را خودم به تنهایی انجام دادم و همین باعث شده همسرم با من لجبازی کند و از همه چیز ایراد بگیرد. تا جاییکه هر شب و هر روز با هم جنگ و دعوا داریم. همین درگیری ها باعث شده که تصمیم به جدایی بگیریم.

بعد از صحبت های این مرد، همسر وی به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم خیلی خودخواه است و تمام کارهای عروسیمان را بدون اینکه به من خبری بدهد انجام داد. در صورتیکه نظر من هم برای عروسیمان مهم است و باید با من هم مشورت می کرد. اما وقتی اعتراض کردم جنجال به راه انداخت. راستش من هم نمی توانم در کنار این مرد زندگی کنم.

با پایان صحبت های این زوج قاضی دلیل آنها برای طلاق را کافی ندانست و در نهایت با صحبت هایش این زوج را آشتی داد.



انتهای پیام/

برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دون دیگو
۰۸:۴۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
چند ماه بعد از ازدواج این دو زوج که با واسطه قاضی به زندگی برگشته اند احتمالا درخبرها خواهیدخواند که یا زنه مرده را کشته و یا اینکه مرده زن وکل خانواده زن را کشته .این دیگر چه سازشی است!!!
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۹:۱۰ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
اخه نمیشه که سرهرچیز الکی هم طلاق !جلسات مشاوره باید ارزان قیمت باشه تازوجها بتونند استفاده کنند نه هر20دقیقه 50-60تومن ،دولت باید تواین زمینه فکری بکنه خیلی ازمشکلات بامشاوره حل میشه !اصل تفاهم برپایه اخلاق وگذشته وگرنه هیچ زوجی نیستند که عین هم باشند!بالاخره اختلافات هست باید راه سازش رو یادبگیریم هم زن هم مرد ....
آخرین اخبار