مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت : طرح آموزشی حمایتی کودک و خانواده در سال 94 در 18 استان کشور اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار رفاهی باشگاه خبرنگاران ؛ ولی الله نصر مدیر کل دفترامور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور  در نشست خبری که امروز  (چهارشنبه) با حضور بند پی رئیس سازمان بهزیستی کشور  در محل این سازمان برگزار شد اظهارکرد: طرح آموزشی حمایتی کودک و خانواده سال 93 در 12 استان کشور اجرایی شده بود که بنا داریم این طرح را در سال جاری در 18 استان و در سال بعد سراسری نماییم .

وی  ادامه داد: این طرح در استان‌های تهران، البرز، چهارمحال و بختیاری، همدان، خوزستان، مشهد، مازندران، اردبیل و قم برگزار شده بودکه سال جاری  استان‌های جدیدی به این طرح اضافه خواهند شد.

 مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر اینکه در شورای ساماندهی کودکان کار و خیابانی 11 دستگاه عضویت دارند تصریح کرد:  وجود سیاست گذاری های متعدد در حوزه کودکان کار موجب شده تا در ساماندهی این کودکان با مشکل مواجه شویم.

نصر با اشاره به اینکه امسال اعتبارات حوزه آسیب های اجتماعی 25 درصد افزایش می یابد گفت: در سال گذشته 10 میلیارد تومان در حوزه تأمین سرانه تحصیلی و همچنین رفع مشکلات آسیب‌دیدگان پیش‌بینی شده بود که از این رقم سه میلیارد تومان توسط وزارت دفاع و 7 میلیارد تومان نیز از سوی دفتر آسیب‌دیدگان اجتماعی تأمین شد.

مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در پایان تصریح کرد: به زودی بانک اطلاعات کودکان کار و خیابانی با همکاری موسسه اینترنتی و IT رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: رونمایی ، کودان ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار