رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت : سازمان بهزیستی کشور درنظر دارد یک مرکز جامع اطلاعات اجتماعی و اقتصادی خانوارها ایجاد نماید.

به گزارش خبرنگار رفاهی باشگاه خبرنگاران ؛ انوشیروان محسنی‌بند‌پی رئیس سازمان بهزیستی کشور در نشست خبری امروز  (چهارشنبه) در سازمان بهزیستی کشور برگزار شد اظهار کرد: سازمان بهزیستی کشور در نظر دارد یک مرکز جامع اطلاعات اجتماعی و اقتصادی خانوارها ایجاد نماید تا بر اساس آن تصمیم گیری اقتصادی و توانمند سازی افراد معنی پیدا کند.

وی ادامه داد: با تقویت این مراکز و جمع آوری اطلاعات خانوارها می توانیم تصمیمات درستی بگیریم و اشراف خوبی بر مسائل داشته باشیم .

محسنی بند پی افزود: در حال حاضر واقعیت تلخی وجود دارد و آن این است که متاسفانه برخی از افراد جامعه به دلیل مشکلات متعدد اجتماعی، اقتصادی و غیره با شرایطی مواجه می‌شوند که خود را بی‌پناه احساس کرده و این پناهی که نه تنها در بعد اقتصادی بلکه در بعد عاطفی و روانی آنها نیز به شدت احساس می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: برای مثال زمانی می‌گفتند ناباروری بیماری نیست اما در حال حاضر به این باور رسیده‌ایم که این موضوع یک بیماری است زیرا ما در فرهنگی هستیم که نداشتن بچه از طرف خانواده‌های طرفین باعث ایجاد فشارهای متعدد بر زوجین می‌شود و قطعا این فشارهای روانی مسائل متعددی را برای آنان ایجاد می‌کند، پس باید این مساله را نیز به عنوان یک بیماری تلقی کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در آینده بالندگی‌های علمی را در این سازمان وارد کرده و به طور تخصصی‌تر خدمات خود را در سطوح فردی، خانوادگی و جمعی به مددجویان و تحت پوششان خود ارائه دهیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مرکز ، جامع ، خانوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
آفرین فقط خواهشاً شعار نباشه
در ضمن حمایتتون هم لباس تاناکورا نباشه
مستمریتون هم در ماه 30 هزار تومان نباشه
خدمات درمانیتون هم فقط به یک دکتر ارجاع داده نشه
کارمنداتون هم به فقرا احترام بزارن و نپیچونن
عیدیتون هم پول یک جفت جوراب نباشه
حمایت غذایی هم که کلاً قطع کردید خسته نباشید
به تحصیل کرده ها کمک هزینه تحصیلی هم که نمیدید
و ....
اصلاح بشه لطفاً
آخرین اخبار