بهزیستی رویداد های مختلفی را در هفته گذشته پشت سر گذاشت که از مهمترین آن ها، تغییر در ریاست سازمان بهزیستی بود که البته ریاست جدید در اولین روز های کاری خود از راه اندازی مرکز جمع آوری اطلاعات خانوار بهزیستی خبر داد .

به گزارش خبرنگار رفاهی باشگاه خبرنگاران، بهزیستی در هفت روز گذشته رویدادهای مهمی را پشت سر گذاشت که مهمترین آن ها تغییر در ریاست سازمان بهزیستی بود والبته وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی هدف از این تغییر و انتصاب را ارتقای بهره وری عنوان کرد و ناگفته نماند که ریاست جدید در همان روزهای نخست برنامه های مهم کاری را به اجرا در آورد و همچنین از راه اندازی مرکز جمع آوری اطلاعات اجتماعی خانوار بهزیستی خبر داده است.

مشروح مهم ترین رویدادهای بهزیستی :

انوشیروان محسنی بند پی به ریاست سازمان بهزیستی منصوب شد 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان بهزیستی مجلسی را با حضور نمایندگان مجلس، روسای مجموعه های مختلف وزارتخانه تشکیل داد تا همایون هاشمی را به عنوان معاون رفاهی وزارتخانه و انوشیروان محسنی بند پی را به عنوان  ریاست جدید سازمان معرفی کند و البته یاد آور شد که هدف از تغییرات ارتقای بهره وری در زیر مجموعه های وزارتخانه است.

راه اندازی مرکز جمع آوری اطلاعات اجتماعی خانوار بهزیستی 

رییس سازمان بهزیستی کشور هدف از راه اندازی مرکز جمع آوری اطلاعات اجتماعی بهزیستی را ایجاد مرکز اطلاعات آماری اقتصادی اجتماعی بهزیستی با رویکرد توانمند سازی صحیح جامعه هدف عنوان کرد .


راه اندازی اولین شبکه اشتغال معلولان ایران و سوید

محسنی بندپی توانبخشی معلولان را بسیار مهم دانست از این رو تعامل با مرکز توانبخشی سویدی را برای پیاده سازی شاخص های رفاهی آن ها و استفاده از پتانسیل های موجود را برای بازگشت معلولان به جامعه مهم ارزیابی کرد .


انتهای پیام/
برچسب ها: بهزیستی ، اخبار ، انتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار