زارع‌زاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

وزیر کشور برای پاسخگویی نسبت به اعطای مجوز حزب بدل مشارکت در مجلس حضور یافت

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از حضور رحمانی‌فضلی در این کمیسیون خبر داد و گفت: در این جلسه اعلام شد که نام تنها دو نفر از افراد حزب منحله مشارکت در این حزب بود که آن‌ها نیز از فعالیت در این حزب کنار گذاشته شدند.

حضور وزیر کشور در مجلس

"دخیل‌عباس زارع‌زاده" سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از حضور "رحمانی‌فضلی" وزیر کشور در کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: وی برای پاسخگویی به سوال تعدادی از نمایندگان در این جلسه حضور یافت.

نماینده مهریز و بافق با اشاره به اعطای مجوز وزارت کشور به فعالیت حزب اتحاد ملت ایران اسلامی به عنوان حزب بدل منحله مشارکت تصریح کرد: فعالیت این حزب یکی از سوالاتی بود که در این جلسه از سوی مقیمی معاون سیاسی وزارت کشور پاسخ داده شد.

زارع‌زاده افزود: مقیمی در این رابطه اعلام کرد که نام تنها دو نفر از افرادی که در حزب منحله مشارکت فعالیت داشتند، در این حزب بود که آن‌ها نیز از فعالیت در این حزب کنار گذاشته شدند.

وی ادامه داد: کمیسیون شوراها قرار است این موضوع را در جلسات آتی مورد بررسی قرار داده تا صحت آن مشخص شود.

نماینده مهریز و بافق گفت: آقامحمدی نماینده خرم‌آباد یکی دیگر از نمایندگانی بود که در مورد همایش وحدت اصلاح‌طلبان که با حضور فرماندهان و بخشداران منطقه در کوهدشت لرستان برگزار شده بود، سوالاتی را از وزیر کشور داشت.

زارع‌زاده اظهار داشت: سوال نماینده خرم‌آباد در این ارتباط بود که چرا باید فرماندار و اعضای دولتی در جلسات یک جریان سیاسی حضور یافته و سخنرانی کنند و سخنانشان تا جایی پیش رود که تعرضاتی نیز نسبت به مجلس شورای اسلامی انجام دهند.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور خاطرنشان کرد: مطهری نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر یکی دیگر از نمایندگانی بود که در رابطه با عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط نیروهای انتظامی از وزیر کشور سوالاتی را پرسید که رحمانی‌فضلی این سوالات را مربوط به حوزه اختیارات خود ندانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار