نقوی حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

بررسی انتقادات بیانیه لوزان با حضور ظریف و صالحی در کمیسیون امنیت ملی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:پیرو ارجاع رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون امنیت ملی مبنی بر بررسی نظرات و انتقادها و دیدگاه‌های وارد بر بیانیه لوزان و توافق، جلساتی با حضور ظریف، صالحی و سایر اعضای تیم مذاکره کننده و منتقدین بررسی می شود.

بررسی نظرات و انتقادات بیانیه لوزان با حضور ظریف و صالحی در کمیسیون امنیت ملی مجلس
"سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود اظهار کرد: علی‌رغم هماهنگی که با وزیر کشور صورت گرفته بود و سوالات در دستور کار بود، رحمانی‌فضلی از حضور در کمیسیون خودداری کرد و بر این اساس شوهانی نماینده سوال کننده طبق آیین‌نامه درخواست کرد سوالات به صحن برود.

نماینده مردم پیشوا و ورامین تصریح کرد: در ادامه جلسه با اشاره به جنایات اخیر عربستان در یمن و به خاک و خون کشیده شدن مردم بی‌گناه و مظلوم این کشور کمیسیون حملات هوایی عربستان به اماکن مسکونی و قتل عام مردم بی‌پناه را محکوم کرد.

وی در ادامه افزود:با حضور دانایی‌فر سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، مباحث مبادلات، روابط ایران و عراق در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی به ویژه بازارچه‌های مرزی در مرزهای قصرشیرین و مرز خسروی مورد بحث قرار گرفت.

نقوی حسینی‌گفت: در این جلسه بروجردی اعلام کرد که پیرو ارجاع رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون امنیت ملی مبنی بر بررسی نظرات، انتقادها و دیدگاه‌های وارد بر بیانیه لوزان و توافق، باید جلسات منظم و دقیقی جهت انجام وظیفه و نقش کمیسیون تشکیل شود و موضوعات با حضور ظریف، صالحی و سایر اعضای تیم مذاکره کننده و منتقدین مورد بررسی قرار گیرد بنا براین شد که یکشنبه آینده جلسه اول تشکیل شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: در این جلسه لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری سوسیالیستی ویتنام به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات‌های بر به تصویب کمیسیون رسید.

پایان پیام/
برچسب ها: مجلس ، نماینده ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار