سرپرست بافق یزد در طی برگزاری جلسه اضطراری کمیته انضباطی فدراسیون هندبال گفت:‌مشخص نشد تماشاگران خاطی از کجا هدایت شدند.

معلوم نیست دو تماشاگر خاطی از کدام تیم بودند/ ناظر بازی از توانمندی مدیریتی برخوردار باشدامیر معینی سرپرست تیم هندبال بافق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دو تماشاگر که معلوم نیست از کجا هدایت شده باشند که به احتمال زیاد از سمت تیم سبزواری باشد و با توجه به نتایج بازی‌های اخیر دو مواد آتش زا به داخل زمین انداخته شد.

وی در ادامه گفت: ناظر این بازی با توجه به اینکه شرایط بازی وجود داشت از ادامه بازی انصراف و به بازیکنان و به تیم مهمان نیز اعلام شد به داخل رختکن هدایت شوند.

معینی افزود: ناظر فدراسیون باید از توانمندی‌های مدیریتی برخوردار باشد باعث تاسف است که علاوه بر ادامه بازی با وجود نیروی انتظامی، حراست و عوامل سالن منجر به این شود که بازی نیم تمام باقی بماند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بهترین میزبانی‌های مسابقات هندبال را تاکنون تیم یزد داشته است، باعث بسی تاسف و تعجب است که در شهر یزد و دور برگشت مسابقات حساس باشگاه این اتفاق صورت پذیرفت که از سمت تماشاگران ما نبوده است.

سرپرست تیم بافق یزد گفت:‌ ممکن است این حوادث اخیر از جایی صورت گرفت، جایی که تیم تک به تک ضد حمله وارد می‌کند و نتیجه نزدیک به نتیجه تیم حریف می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت:‌ تماشاگران ما مشخص هستند حتی ما با اهدا جوایز زیادی علاقمندان زیادی برای ورزش هندبال بوجود آوردیم.

وی در ارتباط با برق سالن گفت:‌ به علت وجود باد شدید و هوای جوی بد برق سالن قطع شد و دو دقیقه بعد برق وصل شد، عوامل حراست و نیروی انتظامی در سالن وجود داشت، اما ما قادر نیستیم برای هر نفر یک حراست قرار دهیم، نزدیک به 1500نفر تماشاچی مرد و زن در داخل سالن وجود داشتند.

گفتنی است؛ سرپرست تیم بافق یزد اعتراض به رای وارد شده از سوی کمیته انضباطی داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار