پیش فروش میلیونی ساعت‌های اپل

پیش فروش ساعت‌های اپل پس از رونمایی و ارائه‌ آنها به صورت اینترنتی مورد توجه کاربران میلیونی این محصولات قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات باشگاه خبرنگاران ، پس از عرضه ساعت‌های اپل به بازارهای جهانی این ساعت‌ هر روز با فروش یک میلیون عدد از انواع مدلهای این برند مشهور گوی سبقت را از دیگر برندهای ساعت‌های هوشمند را در اختیار خود گرفته است. درحال حاضر فروش ساعت‌های هوشمند اپل به صورت آنلاین در کشورهای ایالات متحده، کانادا، انگلستان، آلمان، فرانسه، استرالیا، هنگ کنگ، چین و ژاپن در دسترس هستند ساعت مذکور از 24 آوریل به شکل رسمی به فروش خواهند رسید و تاریخ عرضه اولین پیش فروش‌ها مربوط به 24 آوریل تا 8  ماه می اعلام شده است.ژ

اما افرادی که در حال حاضر بخواهند برای خرید پیش ثبت نام کنند باید تا ماه ژوئن برای دریافت آن صبر کنند.

برآورد می‌شود خریداران که در حال حاضر برای خرید این ساعت‌ها در ایلات متحده حدود 957 هزار پیش ثبت نام کرده‌اند که این فناوری غول پیکر را در سبد خرید خود قرار دهند.

این ساعت‌های هوشمند به همراه کارشناسان مجرب در فروشگاههای عرضه محصولات اپل در سراسر دنیا به ویژه شعبه خود در گالری لافایت در پاریس ، سلفریجز در لندن مورد استقبال بیشتری از جانب خریداران این محصول برای خرید بیشتر قرار گرفته است.

به گفته کارشناسان این ساعت‌های هوشمند  چک کردن صفحه گوشی کاربر را به صورت کامل پس از استفاده از این ساعت‌ها متوقف خواهد کرد.

این بدین معناست که استفاده از گوشی تلفن همراه به صورت مداوم منجر به اعتیاد در میان کاربران می شود و استفاده از این ساعت‌ می‍‌‌تواند به راحتی جایگزین گوشی شده و استفاده از تلفن همراه را به صورت مداوم متوقف کند.

قیمت اپل طرح و مدل اسپورت از349 دلار و در مدل‌ معمولی از 549 دلار و مدل واچ از 10 هزار دلار شروع می شود.

البته این قیمت‌ها بسته به نوع  بند برای آن‌ می‌تواند متفاوت باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساعت ، اپل ، فروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار