پس از آنکه شرکت اپل از آخرین مدل‌ها ساعت های هوشمند خود رونمایی کرد مورد توجه بسیاری از کاربران ابزارهای هوشمند قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، پس از رونمایی از ساعت های هوشمند اپل و معرفی کارایی ها و قابلیت های آن از همان  آغاز ورود به بازارهای جهانی در عرض چند روز مورد توجه بسیاری از کاربران و طرفداران این برند برتر قرار گرفت.

 از قابلیت‌های این ساعت هوشمند به ظاهر مچی  می‌توان به جستجوی اینترنتی باز کردن قفل کارت های الکترونیکی درب هتل‌ها و نیز در ب کنترل از راه دور محل نگهدای خودروها و یا تشخیص عنوان و نام موزیک اشاره کرد .

به یاد داشته باشید این ابزار هوشمند اپل تنها یک ساعت و یک گونی  تلفن همراه نیز است که در گذشته رسیدن به این هدف از آرزوهای بزرگ تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل در سن پنج سالگی اش بوده است.

دارنده این ساعت به شرطی قادر به استفاده برای مکالمات تلفنی است که حتما گوشی آیفون 5 یا مدل‌های بالاتر را در اختیار داشته باشد که این یکی از ضعف‌های بزرگ این ساعت هوشمند است.

قیمت های مختلف ارائه شده برای بازارهای جهانی این ساعت هوشمند که از چهارم اردیبهشت 24 آوریل سال جدید عرضه  شده است بین 349 تا 17 هزار دلار تعیین شده است.

شارژ کامل باطری این ساعت هوشمند اپل حدود 2.5 ساعت طول کشیده و 18 ساعت داوم خواهد  داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: ساعت ، شرکت اپل ، هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار