مواردی که باید در مورد ساعت‌های اپل بدانید

بر اساس یک جمع بندی در سانفرانسیسکو، محققان فن آوری 13 مورد را در ارتباط با اپل به عنوان جزئیات کلیدی برای کاربران منتشر کردند.

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از اسوشیتد پرس؛ مدیر عامل شرکت اپل "تیم کوک" به همراه تیم حرفه‌ای 13 مورد از جزئیات کلیدی را برای کاربران ساعت اپل که قصد خرید آن را دارند، برای آنان بر شمردند و در خبرگزاری‌های منتشر کردند.

این اطلاعات شامل مراکز حراج ویژه و محل فروش آنان که برای کاربران قابل دسترسی است و قیمت دقیق آن است. این موارد عبارتند از:

1. فروش ویژه ساعت اپل در نمایندگی از 24 ماهه آوریل و همچنین به صورت آنلاین از پایگاه‌های اینترنتی و سراسر دنیا آغاز خواهد شد، تاریخ اعلام شده پیش 10 آوریل بوده است.

2. به مراکز فروش اپل 9 مرکز فروش دیگر در کشور‌های استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ژاپن و انگلستان اضافه شده است.

3. قیمت‌های ساعت اپل به تفکیک کاربری از سوی مدیران، ارزان قیمت ترین اپل برای دو مدل ورزشی 349 و 399 دلار در ابعاد به ترتیب 38mm و 42mm اعلام شده است و ساعت‌های گران قیمت از 10 هزار دلار تا 17 هزار دلار معرفی شده‌اند.

4. دوام شارژ ساعت پس از شارژ کامل به مدت 18 ساعت است که این مورد به دلیل تمام شدن سریع باتری در مدل‌های برند دیگر، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

5. ساعت‌های اپل در سه مدل از جمله ورزشی، معمولی و حرفه‌ای قابل دسترسی است.

6. آلیاژ به کار رفته در ساعت‌های ساخته شده شامل آلومینیوم ضد ضربه و زنگ با صفحه نمایش ضد خشی در مدل ورزشی، استنس استیل برای مدل معمولی و طلای 18 عیار برای مدل حرفه‌ای آن با صفحه نمایش کریستالی ضد خش و ضد ضربه به کار رفته است.

7. در طراحی منحصر به فرد در ظاهر این ساعت تنها از دو کلید استفاده شده که دسترسی به دیگر منو‌ها از صفحه تاچ قابل دسترسی است.

8. هر مدل در دو سایز 38mm یا 1.5 اینچی و 42mm یا 1,7 اینچی قابل دسترسی است که این ابعاد پهنای آن را نشان می‌دهد.

9. برای دست یابی به شبکه اینترنت، هر ساعت نیازمند وصل شدن ابتدایی از طریق بلوتوث به گوشی اپل هوشمند با نرم افزار IOS نسخه 8.2 است. بعد از آن دسترسی به شبکه‌های اینترنت به راحتی امکان پذیر است.

10. هر مدل در دو رنگ استیل ساده و مشکلی ضد زنگ، آلومینیوم نقره‌ای و خاکستری و طلایی 18 عیار است.

11. همچنین طراحان برای رضایت مندی بیشتر کاربران مدل بند سازگار با ساعت‌های اپل در نظر گرفته‌اند که شامل مجموعه‌ای از بند‌های فلزی با قلاب ، سیلیکونی رنگی برای مدل‌های ورزشی، بند چرمی در سه مدل مغناطیسی، قلاب کلاسیک و قلاب مدرن و همچنین بند‌های انعطاف پذیر فلزی مغناطیسی هستند.

12. کاربران می‌توانند با امکانات ویژه از جمله حسگر‌های شناسایی ضربان قلب، شتاب سنج برای شمارش حرکات فیزیکی از جمله شمردن گام‌ها استفاده کنند. همچنین این ساعت بدون مکان‌یابی دقیق و ارزشمند است.

13. نمایش اعلان‌ه تنها با یک "tap" و فرستادن اعلان دیگر با یک ضربه "tap" دیگر توسط ساعت امکان پذیر است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار