به منظور جلوگیری از هک شدن کارت‌‌های اعتباری؛

نسل جدید کارت‌های اعتباری به بازار های جهانی آمد+ عکس

به منظور جلوگیری از هک شدن کارت‌‌های اعتباری و سرقت از آنان به صورت اینترنتی مبتکران فرانسوی بر آن شدند تا با تولید نسل جدید کارت‌های اعتباری برای همیشه رویای سارقان و هکران را با بن‌بست مواجه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران به نقل از سی ان ان، مهندسین طراحی و ساخت کارت‌‌های اعتباری با تغییر لحظه به لحظه کد CVV (سی وی وی) توانستند نسل جدیدی از کارت‌های هوشمند را برای ایجاد امنیت برای کاربران از هک شدن و سرقت مبالغ موجود در حساب‌ها به صورت اینترنتی تولید کنند.

پیشتر به منظور جلوگیری از هک شدن بر روی کارت‌های اعتباری تاریخ انقضاء قرار می‌گرفت تا کاربر با درخواست کارت جدید با شماره کارت و رمزهای جدید از سرقت و هک شدن جلوگیری به عمل آورند.

اما در روش به کار رفته کد CVV توسط یک تراشه بسیار کوچک و یک باطری لیتیومی هر 40 تا 60 ثانیه تغییر می‌کند.این کارت هوشمند نسل جدید پس از بررسی نتایج در سال 2017 به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

یکی از موانع عمده در تولید و عرضه انبوه آن به بازارهای جهانی گران بودن این کارت است که قیمت هر عدد از آن 50 بار گران‌تر از کارت‌های امروزی است.

به گفته مارتین فرنزی یکی مهندسین طراح این کارت اعتباری به نقل از خبرگزاری سی ان ان، امیدواریم تا با تولید این کارت برای همیشه بتوانیم سرقت و هک شدن کارت‌های اعتباری را به رویایی دست نیافتنی برای سارقان و هکران تبدیل کنیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار