رادیو تلویزیون در هفته‌ای که گذشت؛

گوینده خبر صدا و سیما نایب رئیس فدراسیون والیبال شد/ تحولات جدید در رادیو نمایش

گوینده خبر صدا و سیما به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ دراین هفته رادیو و تلویزیون با رویدادهای مختلفی همراه بود. 

بنابراین گزارش، در نشستی با حضور "محمد رضا قربانی" مدیر کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش، "علیرضا فدایی اسفروشانی" به عنوان مدیر تولید و تامین، "محسن بناساز دلیلی" به عنوان مدیر گروه دانش و هنر و "عبدالحسین قلعه وند" نیز به عنوان مدیر گروه فرهنگ و جامعه اداره کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش منصوب شدند. 

همچنین در پی تغییر و تحولات مدیریتی، محمدرضا قربانی مدیر کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش، اولویت‌های برنامه این شبکه را با اشاره به نام‌گذاری سال جدید توسط رهبر انقلاب، ارتباط دوسویه دولت و مردم اعلام کرد. 

محمد رضا داودزنی در حکمی زهره میرسپاسی گوینده خبر صدا و سیما را به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال منصوب کرد. 

"رادیو، زائر مشهد" از صدای مرکز خراسان رضوی آغاز به کار کرد. 

احسانی مدیر شبکه اول سیما با حضور در محل برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سما از برنامه‌های این شبکه برای حمایت از فیلم کوتاه صحبت کرد. 

فریدون جیرانی هرگونه انتخاب بازیگر برای سریالش از طریق سازمان سینمای تکذیب کرد و عنوان کرد که بازیگران سریال تعبیر یک رویا انتخاب شدند. 

در دیگر رویداد این هفته،‌ محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید درنامه‌ای به علی اصغر پور محمدی معاون سیما از تلاش‌های شبکه‌های سیما در نمایش جلوه‌های ایثار و از خود گذشتگی خانواده‌های شهدا و ایثارگران قدردانی کرد. 

سریال های مناسبتی ماه رمضان سیما مشخص شدند، "پایتخت 4" از شبکه اول سیما، سری دوم "دردسرهای عظیم" از شبکه سه سیما و "گاهی به پشت سر نگاه کن" از شبکه دو سیما به روی آنتن خواهد رفت. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار