"یادداشت‌های یک زن خانه‌دار " به نیمه رسید

تصویر برداری مجموعه تلویزیونی "یادداشت های یک زن خانه دار" به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و کارگردانی مسعود کرامتی به نیمه رسید.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ این مجموعه تلویزیونی در 45 قسمت 35 دقیقه ای  تهیه و تولید می شود که تاکنون 20 قسمت آن تصویر برداری شده است. 

امیر عباس پیام سرپرست نویسندگان سریال «یادداشت‌های یک زن خانه دار» را بر عهده دارد.

حامد افضلی، رویا خسرو نجدی، سولماز مرتضی وند، پریناز لطف الهی، نسیم عرب امیری، مهدی کیا مصطفی زندی سایر نویسندگان قسمت های مختلف این مجموعه هستند. 

در خلاصه داستان مجموعه «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» آمده است: شیوا نویسنده وبلاگی به نام «یادداشت‌های یک زن خانه دار» است. او اتفاقات زندگی روزمره خودش و اطرافیانش را در آن می‌نویسد و این تجربیات را با خوانندگان وبلاگش که در مورد نوشته‌های او نظر می‌دهند در میان می‌گذارد و.....

در این سریال اپیزودی  و خانوادگی، فریبا جدی‌کار و محمود نوروزیان پدر و مادر خانواده هستند که با دختر جوان‌شان (مونا غمخوار) در یک خانه زندگی‌ می‌کنند.همچنین شقایق دهقان ‌و امیررضا دلاوری‌ دختر و داماد خانواده‌ هستند که در طبقه دیگری حضور دارند و علی عامل‌هاشمی هم پسر خانواده است که در طبقه‌ای دیگر زندگی می‌کند. 

دیگر عوامل" یادداشت های یک زن خانه دار" عبارتند از: مدیر تصویربرداری: محمدرضا قوام پور ،طراح صحنه: امیر زاغری، طراح چهره پردازی: سید جلال موسوی، طراح لباس: پگاه ترکی، مدیر صدابرداری: فرشید کیوانمهر تدوین و صداگذاری: امیر ادیب پرور، آهنگساز: افشین عزیزی، عکاس: نازلی هروی، جلوه های بصری و عنوان بندی: احسان فانیان، مدیر تدارکات: مهدی پیله وریان، مدیر تولید: نعمت گوذرزوند چگینی. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار