مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی شهرداری تبریزگفت: با اجرای نورپردازی های متنوع، شب های تفرجگاه عینالی جذاب تر خواهد شد .

به گزارشخبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، برزگر جلالی با تاکید بر اهمیت موضوع نورپردازی به عنوان یکی از راه های بالا بردن زیبایی بصری شبانه تفرجگاه اظهار داشت: بدین منظور همزمان با احداث و توسعه فضای سبز و فعالیتهای عمرانی طرح نور پردازی تفرجگاه از ابتدای سال جدید درحال انجام است.

مدیرعامل سازمان، با اشاره به نورپردازی بقعه عون بن علی و یادمان شهدای گمنام تبریز گفت: نورپردازی بیرونی بقعه که در سال گذشته شروع شده به پایان رسیده و در حال تحویل قطعی از پیمانکار هستیم همچنین نورپردازی یادمان شهدای گمنام نیز با هدف زیباسازی و افزایش جاذبه های معنوی با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تبریز در حال انجام می باشد که دید این دو مکان را در تاریکی شب بسیار زیبا جلوه گر خواهد نمود.

وی، از نورپردازی فضای سبز، ورودی اصلی تفرجگاه و پله های تپه بقعه خبرداد و گفت: نورپردازی ها توسط کادر فنی معاونت فنی اجرایی سازمان با هزینه کمتر نسبت به پروژه های مشابه اجرا شده توسط بخش خصوصی در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان افزود: استفاده از نور مصنوعی و نورپردازی در تفرجگاه عینالی علاوه بر زیباسازی بیشتر ابنیه و فضای سبز در شب، موجب امنیت بیشتر در این تفرجگاه خواهد بود. در همین راستا با در نظر گرفتن وسعت تفرجگاه و کوهستانی بودن منطقه کمیته زیباسازی سازمان در حال مطالعه و مکانیابی برای اجرای طرح های نورپردازی در تفرجگاه می باشد.

 انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.