هفته سیزدهم لیگ حرفه ای بسکتبال با یک دیدار مهم در ماهشهر پی گیری می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رقابت تیم های پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد تهران جذابترین مسابقه هفته سیزدهم لیگ حرفه ای بسکتبال به شمار می رود که فردا 27 فروردین به میزبانی پتروشیمی بندرامام برگزار می شود. دانشگاه آزاد که در دور رفت لیگ حرفه ای موفق به شکست پتروشیمی شده بود، در صورت پیروزی در این مسابقه بار دیگر به صدر جدول رده بندی نزدیک می شود و پتروشیمی در صورت برد، جای خود را در رده اول محکم می کند.

هر چند در پایان این بازی با توجه به یک بازی بیشتر پتروشیمی، تغییری در صدر جدول ایجاد نمی شود.

مهرام یکی دیگر از تیم های بالای جدولی نیز بعد از یک هفته استراحت میزبان تیم دوم ماهشهر است. تیم منتخب بسکتبال ماهشهر که در لیگ حرفه ای نتایج خوبی گرفته است و تنها یک امتیاز با شهرداری گرگان فاصله دارد در حالی به مصاف مهرام می رود که وضعیت 3 بازیکن غیر بومی این تیم هنوز مشخص نیست.

شهرداری گرگان که خطر منتخب ماهشهر را در رده چهارم جدول حس می کند، در این هفته میهمان ثامن در مشهد است. ثامنی ها که یک بازیکن خارجی خود را هم در ابتدای دور برگشت لیگ تغییر دادند تا به حال تنها 2 برد در لیگ حرفه ای به دست آورده اند و در رده هشتم جدول جای دارند.

تیم هفت الماس قزوین هم که بار دیگر با شایعات دوپینگ مثبت بازیکنان این تیم مواجه شده است، میزبانی نفت آبادان را برعهده دارد.

گفتنی است تیم پمینا اصفهان در این هفته استراحت دارد.

برنامه دیدارهای هفته سیزدهم لیگ حرفه ای، پنجشنبه، 27 فروردین:

پتروشیمی بندرامام - دانشگاه آزاد تهران

مهرام تهران - منتخب بسکتبال ماهشهر

هفت الماس قزوین - نفت آبادان

ثامن مشهد - شهرداری گرگان

تمام مسابقات هفته سیزدهم از ساعت 16 آغاز می شوند.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار