بازیکن بلغاری تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: از بازی در دانشگاه آزاد احساس خوبی دارم و حس می کنم هر چه سنم بالاتر می رود، بهتر بازی می کنم.

فیلیپ ویدنف بعد از دیدار تیم های دانشگاه آزاد با پمینا اصفهان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی آسانی برای ما نبود و چند بار نتیجه نزدیک شد. نتایج بازی ها معمولا به خود ما بستگی دارد و در برخی زمان ها خوب نیستیم در حالی که باید همیشه با یک ثبات نسبی در بازی پیش برویم.

با سیستم خوبی بازی می کنیم

ویدنف با ابراز رضایت از بازی در دانشگاه آزاد ادامه داد: از کادر فنی و هم تیمی های خود ممنونم، من از بازی در اینجا حس خوبی دارم و در دانشگاه آزاد تجربه بسکتبالی خوبی را پشت سر می گذارم. یکی از دلایل مهم این که راحت در تیم جا افتادم هم این بود که با سیستم خوبی بازی می کنیم و راحت می توانم جای خود را در زمین پیدا کنم.

بازیکن 35 ساله دانشگاه آزاد در مورد شرایط جسمی و سنی خود تاکید کرد: در این مدت تعطیلات قویتر هم شده ام. احساس می کنم، هر چه سنم بالاتر می رود، بهتر هم بازی می کنم. دلیلش هم این است که همیشه تمرین و روی بازی خود کار می کنم.

بازیکن بلغاری دانشگاه آزاد باخت نیم فصل اول این تیم مقابل نفت آبادان را بهترین تجربه این تیم دانست و گفت: آن باخت برایمان خیلی خوب بود چون قبل از آن شکست نخوره بودیم. در بازی با نفت آبادان فهمیدیم اگر 100 درصد نباشیم، بازی را از دست می دهیم. حالا هم بیشتر حواسمان جمع است.

فینالیست می شویم

ویدنف در مورد رسیدن به فینال با دانشگاه آزاد تاکید کرد: مطمئنم می توانیم با این تیم به فینال برسیم. پتروشیمی و مهرام تیم های واقعا خوبی هستند و بازی مقابل آنها سخت است اما اگر حدود 35 تا 36 دقیقه بازی خوب خود را حفظ کنیم، پشت سر گذاشتن آنها غیرممکن نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار