کمالوندی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

توضیحاتی پیرامون انتشار خبر "دویچه وله فارسی"

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: این موارد زیاد است که صهیونیست‌ها مواردی را انتساب می دهند و دستور العمل برای همکاران ما این است که در سازمان انرژی اتمی با اتباع اسراییلی که در مناسبت‌های رسمی حضور دارند ارتباط گرفته نشود.

توضیحاتی پیرامون انتشار خبر "بهروز کمالوندی" در پاسخ به خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، مبنی بر صحت خبر منتشره از سوی "دویچه وله فارسی" تحت این غنوان که کارشناسان اتمی ایران و اسراییل در ماه های نوامبر و دسامبر در نهاد منع ازمایش‌های هسته‌ای به رایزنی پرداخته و موقع صرف شام نیز کنار هم نشستند اظهارداشت : کارشناسان ما در این نهاد ( منع ازمایش‌های هسته‌ای) شرکت داشتند.

 وی ادامه داد: این موارد زیاد است که صهیونیست‌ها مواردی را انتساب می دهند و دستور العمل برای همکاران ما این است که در سازمان انرژی اتمی با اتباع اسرائیلی که در مناسبت‌های رسمی حضور دارند ارتباط گرفته نشود.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: این موضع همواره تا جایی که ما می دانیم رعایت شده است.

کمالوندی با اشاره به جلسه ابعاد حقوقی بیانیه لوزان گفت: ما در جلسات مختلفی حضور داشتیم از جمله کمیسون امنیت ملی و تخقیقات و فناوری که به نظر می‌رسد که هرچقدر می توانیم موضاعات را برای افکار عمومی روشن می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  نکات بسیار ارزشمند و راهگشایی امروز در جلسه  مطرح شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار