برگزاری نشست فنی ایران و آژانس در تهران

در نشست فنی ایران و آژانس مباحث پیرامون ۲ اقدام عملی باقیمانده از 18 گام توافق شده پیگیری و راه‌حل‌هایی درباره برخی اختلافات در خصوص نحوه به پایان رساندن ۲ موضوع مطرح و مقرر شد در نشست فنی بعدی درباره این راه‌حل‌ها بحث شود.

برگزاری نشست فنی ایران و آژانس در تهران
 به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، به نقل از سازمان انرژی اتمی ایران، نشست فنی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی براساس توافق صورت گرفته در جلسه اسفندماه 93 روز چهارشنبه 26 فروردین‌ ماه جاری در محل سازمان انرژی اتمی ایران برگزار شد.

در این نشست مباحث پیرامون دو اقدام عملی باقیمانده از 18 گام توافق شده پیگیری شد و بحث‌های فنی و پیچیده‌ای در خصوص نحوه به پایان رساندن این دو موضوع بین تیم کارشناسی ایران و تیم آژانس انجام شد. در این نشست برخی اختلافات درباره نحوه به پایان رساندن دو موضوع وجود داشت که در مورد آنها راه‌حل‌هایی مطرح و مقرر شد در نشست فنی بعدی در خصوص این راه‌حل‌ها بحث و بررسی توسط طرفین انجام شود.

شایان ذکر است در خصوص یکی از اتهامات مشخص پیرامون انجام آزمایشاتی در منطقه مریوان، جمهوری اسلامی ایران رسماً اعلام آمادگی کرده است استثنائاً یک دسترسی مدیریت‌شده به محل ادعایی ارائه کند. آژانس تاکنون به این پیشنهاد ایران هیچ پاسخ مشخصی نداده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: سازمان ، انرژِی ، اتمی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار