نوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

شکایت کمیسیون کشاورزی مجلس از بانک‌های رفاه و سپه

عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی از شکایت کمیسیون کشاورزی مجلس از بانک‌های رفاه و سپه در مورد تاخیر در پرداخت مطالبات ذرت کاران خبر داد.

شکایت کمیسیون کشاورزی مجلس از بانک‌های رفاه و سپهسید راضی نوری نماینده مردم شوش در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تاخیر در پرداخت مطالبات ذرت‌کاران در سال زراعی گذشته، گفت: تاخیر در پرداخت مطالبات ذرت‌کاران در سال زراعی گذشته باعث شد اعتماد کشاورزان به تعاونی روستایی کمرنگ شود.

وی افزود: پرداخت مطالبات ذرت‌کاران توسط بیشتر بانک‌ها بعد از دو الی سه ماه پرداخت شده اما دو بانک رفاه و سپه تاکنون نتوانسته‌اند مطالبات زارعان ذرت را پرداخت کنند.

نماینده مردم شوش از شکایت کمییسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس علیه بانک رفاه و سپه به علت کوتاهی در پرداخت مطالبات ذرت کاران خبر داد و گفت: البته معلوم نیست این اقدام هم چه زمانی به نتیجه رسد و کشاورزان مطالبات خود را دریافت کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی در پایان خاطر نشان کرد: در منطقه شوش 2700 مشتری داریم که هنوز طلب خود را دریافت نکرده‌اند و خساراتی که به این مجموعه‌ها وارد شده باید از طریقی سریعا جبران شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار