در پی شهادت دو نیروی سپاه در مهرستان صورت گرفت؛

برگزاری جلسه رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان و نماینده مهرستان

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان گفت: اکنون برای پیگیری این موضوع و انجام جلسه‌ای با رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان و مسئولان دستگاه قضا در شهرستان مهرستان حضور یافته‌ام.

جلسه رئیس کل دادگستری استان با نماینده
"هدایت‌‌الله میرمرادزهی" نماینده سراوان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به شهادت دو نیروی زمینی سپاه پاسداران در شهرستان مهرستان گفت: اکنون برای پیگیری این موضوع و برگزاری جلسه‌ای با رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان و مسئولان دستگاه قضا در این شهرستان حضور یافته‌ام.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شهرستان مهرستان یکی از شهرهای خوب این استان بوده که از امنیت بالایی برخوردار است اما متاسفانه روز گذشته دو تن از نیروهای مخابراتی نیروی زمینی سپاه پاسداران بعد از انجام کارشان زمانی که از کوه بیرک به پایین می‌آمدند توسط اشرار کمین کرده به شهادت رسیدند. 
 
وی در ادامه افزود: شهرستان مهرستان تاکنون چنان سابقه‌ ناامنی نداشته است اما اکنون نیروهای سپاه، امنیتی و فرمانداری به صورت جدی پیگیر این موضوع هستند و تاکنون گروهی مسئولیت این حادثه تروریستی را بر عهده نگرفته است. 
 
میرمرادزهی بیان داشت: دلیل اصلی این گونه حوادث عدم نظارت کافی پاکستان بر مرزهای مشترک خود با ایران است که باعث شده این اشرار به راحتی در رفت و آمد باشند. 
 
عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس گفت: اکنون این گروه‌های اشرار در منطقه حضور دارند و باید این موضوع به صورت ریشه‌ای حل شود و این مهم نیازمند کنترل و برنامه‌ریزی درست و اصولی است. 
 
گفتنی است؛ دو نفر از نیروهای مخابرات نیروی زمینی سپاه پاسداران شرق کشور به نام های مرتضی محمدباقری و محمد محمدی سلیمانی هنگام پایین‌آمدن از کوه بیرک در شهرستان مهرستان توسط اشرار مسلح به شهادت رسیدند و رشید پارسایی فرماندار مهرستان این خبر را تایید کرد.

شایان ذکر است؛ خبرنگار ما بعد از برگزاری این جلسه پیگیر این موضوع خواهد بود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار