اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

وحدت در قبال کسانی که اصول انقلاب را تهدید می‌کنند یک ضرورت است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: آنچه مطالبه بزرگان از بدنه اصولگرایی است، دغدغه داشتن برای رسیدن به یک جبهه مشترک علیه کسانی است که اصول‌ انقلاب را تهدید می‌کنند.

دیدار سه جانبه آیات مصباح، موحدی و یزدی بیش از نگا ه انتخاباتی احساس ضرورت بود"محمد مهدی اسلامی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دیدار حضرات آیات مصباح یزدی، موحدی کرمانی و یزدی در شهر مقدس قم اظهار داشت: اصول‌گرایان در سطوح مختلفی از تعامل با یکدیگر قرار دارند و برای رسیدن به وحدت برگزاری این قبیل جلسات ضرورت دارد. 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه وحدت ضرورتی عقلایی برای حفظ اصول است که جبهه اصول‌گرایی براساس آن شکل گرفت، ادامه داد: در مقطعی پس از 18 تیرماه 87 احساس شد که اصول انقلاب توسط جناح‌های داخلی مورد تهدید قرار گرفته و به این ترتیب تمام کسانی که اصول چهارگانه اصلی یعنی اسلام، قانون اساسی، امام خمینی و مقام معظم رهبری را قبول داشتند و صیانت از اصول را از اولویت‌های خود می‌دانستند دور هم جمع و گروه اصول‌گرایی را شکل دادند.

مدیرمسئول موسسه مطبوعاتی شما اضافه کرد: گروه‌های اصول‌گرایی با عناوین مختلف رسانه‌ای از جمله آبادگران، اصول‌گرایان، شورای هماهنگی انقلاب اسلامی در ادوار مختلف تشکیل و برنامه‌هایی را عملی و اجرا کردند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تأکید بر اینکه وحدت اصول‌گرایان امروز ضروری به نظر می‌رسد، زیرا جریانی به صورت رسمی در حال تبلیغ سکولاریسم است و از آنجا که سکولاریسم سم مهلکی علیه نظریه ولایت فقیه و یکسان انگاری سیاست و دیانت که امام خمینی(ره) و شهید مدرس مطرح کردند به‌حساب می‌آید، لذا این احساس خطر ضرورت وحدت را گوشزد می‌کند. 

مدیر مسئول موسسه مطبوعاتی شما با اشاره به اینکه در رده احزاب دیدارهای متعددی در ادوار اخیر انجام شده است تصریح کرد: از آن جمله نشستی که بین جمعیت ایثارگران، جبهه پایداری و حزب مؤتلفه صورت گرفت و دستاوردهای بسیار خوبی را برای وحدت گفتمانی اصولگرایان در‌پی داشت، طبیعتا این وحدت نیازی ضروری است که بزرگان فقهی تفکر اصول‌گرایی وقتی نشستی داشته باشند هم گفتمان را تقویت می‌کنند و هم قوت قلبی برای بدنه و تقویت وحدت خواهند بود.

وی ضمن بیان اینکه این دیدار پیش‌نیاز ورود به وحدت انتخاباتی بود، گفت: ممکن است ائتلاف انتخاباتی با چارچوب متفاوتی دنبال شود، لذا دیدار این بزرگان بیش از آنکه نگاه انتخاباتی داشته باشد، باید با نگاه احساس ضرورت برای وحدت اصول‌گرایان صورت پذیرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: به هرحال جامعه مدرسین که آیت‌الله یزدی ریاست آن را به عهده دارد و آیت‌الله مصباح یزدی از اعضای شناخته شده آن محسوب می‌شود در کنار جامعه روحانیت که دبیرکل آن آیت‌الله موحدی کرمانی است، سالهاست که برای اصول‌گرایان فصل‌الخطاب بوده‌اند و رسیدن این عزیزان به وحدت نظر ما را به یک وحدت گفتمانی نزدیک خواهد کرد.

مدیرمسئول موسسه مطبوعاتی شما در پایان خاطر نشان کرد: آنچه مطالبه این بزرگان از بدنه اصولگرایی است، دغدغه داشتن برای رسیدن به یک جبهه مشترک علیه کسانی است که اصول‌ انقلاب را تهدید می‌کنند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: ائتلاف ، اصولگرایان ، وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار