عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به دلیل جایگاه رفیع خود همواره در انتخابات خبرگان رهبری ورود کرده و به معرفی کاندیدا پرداخته است، معمولا بزرگان، گروه‌ها ومردم متعهد ایران نیز این انتظار را از جامعه مدرسین داشته‌اند.

هنوز هیچ لیست واحدی در جامعتین تهیه نشده است

"آیت‌الله سید محمد غروی" عضو مرکزی جامعه مدرسین حوزه علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برنامه‌های جامعتین برای انتشار لیست واحد اظهار کرد: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به دلیل جایگاه رفیع خود همواره در انتخابات خبرگان رهبری ورود کرده و به معرفی کاندیدا پرداخته است، معمولا بزرگان، گروه‌ها ومردم متعهد ایران نیز این انتظار را از جامعه مدرسین داشته‌اند.

وی اضافه کرد:این بار نیز جامعه مدرسین این سنت را دنبال می‌کند و کمیته‌ای برای این منظور تشکیل داده است که افراد اصلح را رصد و شناسایی می‌کند.

غروی تصریح کرد: پس از شناسایی افراد اصلح سرانجام این اسامی در شورای مرکزی مورد تأیید و تصویب نهایی جامعه مدرسین قرارخواهد گرفت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان خاطرنشان کرد: روحانیت مبارز تهران نیز در این امر همواره ورود پیدا کرده و کاندیداهایی را در تهران پیشنهاد داده‌ که البته بنای حضرات این است که این بار این اقدام با هماهنگی جامعه مدرسین باشد و هر دو طیف بتوانند لیست واحدی را ارائه کنند، براین اساس جامعه مدرسین از این اتفاق استقبال می‌کند،اما هنوز کار نهایی نشده است

انتهای پیام/

برچسب ها: غروی ، جامعه مدرسین ، لیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار