کرمان؛

افزایش 10 درصدی مصرف گاز بخش صنعتی و عمده استان کرمان

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان گفت: پارسال مشترکین صنعتی و عمده استان کرمان ، در مقایسه با سال قبل از آن بیش از 10 درصد گاز بیشتری مصرف کرده اند . در بخش جایگاه های سی ان جی بیش از 3 درصد و در بخش نیروگاهها بیش از 28 درصد افزایش مصرف داشته ایم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی شرکت گاز، مهندس ودیعتی افزود: با مدیریت شبکه توزیع گاز به نحوی برنامه ریزی انجام شد که خوشبختانه جریان گاز هیچ نقطه‌ای از استان قطع نگردید

وی تصریح کرد : مشترکین نیز با مدیریت مصرف سهم بسزایی در کمک به تداوم جریان گاز داشته‌اند به طوری که علی رقم افزوده شدن تعداد 42هزار مشترک به جمع مشترکین استان کرمان، در بخش خانگی کمتر از 2 درصد افزایش مصرف داشته ایم که این نشان دهنده همکاری مردم فهیم استان می‌باشد.

وی ضمن تاکید بر مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری گفت: بخش خانگی در فصل زمستان بیشترین سهم مصرف را به خود اختصاص می‌دهند، بنابراین تلاش برای رعایت الگوی مصرف در بخش خانگی از اولویت بالاتری برخوردار است.

ودیعتی خاطرنشان کرد: مشترکین صنعتی و عمده از جمله کارخانه مس سرچشمه، سیمان کرمان، کک سازی و پالایشگاه قطران زرند و صنایع مس سرچشمه و نیروگاه کرمان از جمله مصرف کنندگان گاز طبیعی هستند و روزانه بیش از 8 میلیون و800 هزار متر مکعب گاز مصرف می کنند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: افزایش ، مصرف ، گاز ، بخش ، صنعت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.