صالحی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

معاونت علمی به تمامی تعهدات خود عمل کرده است/ کشتی اقیانوس‌ پیما به ناوگان دريايي ملحق شود

رئیس مرکز طرح‌های کلان ملی و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: معاونت علمی به تمامی تعهدات خود در رابطه با میزان بودجه کشتی اقیانوس پیما عمل کرده است.

پیمان صالحی رئیس مرکز طرح‌های کلان ملی و فناوری‌ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران افزود: تمامی طرح‌های کلان ملی با مدیریت و هماهنگی و اجرای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت می‌گیرد، چنانچه در طرح کلان ملی کشتی اقیانوس پیما پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی بهره‌برداری این طرح را برعهده داشته و این طرح با هماهنگی معاونت علمی در حال انجام است. 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه تاکنون زمان‌های متفاوتی برای به آب اندازی این کشتی اعلام شده ولی محقق نشده است، اظهار داشت: کشتی اقیانوس پیما دو مرحله دارد مرحله اول به آب اندازی و مرحله دوم الحاقی به ناوگان است، در مرحله اول اعلام زمان به آب اندازی آن تاکنون، که زمان‌های متفاوتی برای آن تعیین شده بود خلاف نبوده اما باید به ناوگان الحاق شود. 

وی افزود: قسمت‌های کشتی اقیانوس پیما انجام شده و باید با هماهنگی وزارت علوم، وزارت دفاع و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سایر فعالیت‌های این کشتی صورت گیرد. 

صالحی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه میزان بودجه درخواست شده از سوی معاونت علمی به پژوهشگاه، ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی در رابطه با کشتی اقیانوس پیما داده شده است، تصریح کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کلیه تعهدات خود را نسبت به میزان بودجه و سایر تعهدات دیگر انجام داده است. 



انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار