مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز گفت:بر اثر انفجار گاز ، یک واحد مسکونی در روستای' کهریزه حومه' سقز دچار خسارت شد.

نشتی گاز دریک منزل مسکونی حادثه آفرید به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، ایرج گیلاسی گفت: پس از تماس تلفنی اهالی این روستا از طریق تلفن 125 نیروهای آتش نشان فورا به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از انفجار گاز، این واحد مسکونی دچار آتش سوزی شده بود که تا رسیدن نیروهای آتش نشانی، آتش توسط اهالی روستا مهار شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز  با اعلام اینکه خوشبختانه در هنگام انفجار کسی در خانه نبوده است افزود: این حادثه باعث تخریب بخشی از منزل مسکونی و آتش گرفتن وسائل و اثاثیه خانه شد.

گیلاسی،  با بیان اینکه نشت گاز در محیط و جرقه های وسائل برقی باعث انفجار وسپس آتش سوزی شد گفت: مردم باید همواره و به صورت مداوم شیرها وشلنگ های گاز را کنترل کنند تا نشتی گاز باعث این حوادث نشود.

ابراهیم صالحزاده صاحب این منزل مسکونی که در شهر سقز مشغول شغل مکانیکی است نیز با بیان اینکه در زمان حادثه در منزل نبودیم بیان کرد: توسط همسایه ها در جریان این حادثه قرار گرفتم.

سامان عرفانی بخشدار مرکزی سقز با عنوان اینکه این حادثه خسارت جانی نداشته است افزود: این روستا در 5 کیلومتری شهر سقز در مسیر شهر به سمت سنندج قرار دارد و جمعیت آن بالغ بر یک هزار و 300 نفر است.

انتهای پیام/س
برچسب ها: گاز ، نشتی ، انفجار ، خسارت ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.