وکیل مدافع "م ه" گفت: به اصرار مادر "م. ه" در دقایق پایانی به دادگاه مراجعه و درخواست تجدیدنظر به رای صادره را ثبت کردم.

درخواست تجدیدنظر در دقایق پایانی ثبت شد
"وحید ابوالمعالی" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، از ثبت درخواست تجدیدنظر "م .ه" به رای صادره خبر داد و گفت: به اصرار مادر "م.ه" در دقایق پایانی به دادگاه مراجعه و درخواست تجدیدنظر به رای صادره را ثبت کردم.

وی تاکید کرد: این اعتراض به دستور مادر وی ثبت شد و "م. ه" خود چنین تقاضایی نداشت.

گفتنی است؛ صبح روز يکشنبه 16 ارديبهشت 1392 قرار بود اولین جلسه رسیدگی به پرونده اتهامات "م .ه" در دادگاه انقلاب برگزار شود که شروع نشده بلافاصله تمام شد چراکه در پي درخواست وكيل "م ه" از قاضی سراج برای "استمهال" رياست شعبه اول دادگاه انقلاب با اين درخواست موافقت كرد .


لازم به ذکر است؛ جلسات بعدی رسیدگی به اتهامات وی در 11 مرداد 1393 از سر گرفته شد و در روزهای 11، 12، 27 مردادماه تا آبان ماه در شعبه 28 دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی "مقیسه" به صورت غیرعلنی برگزار شد که حدودا بیش از 26 جلسه را به خود اختصاص داد و در نهایت در اواخر اسفند ماه سال گذشته حکم دادگاه به "م. ه" و وکلای وی ابلاغ شد.

شایان ذکر است؛ دیروز یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، از پایان مهلت "م. ه" برای اعتراض به حکم دادگاه خبر داد و گفت: مهلت ۲۰ روزه "م. ه" برای اعتراض و تجدیدنظر خواهی به حکم شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب،  19 - فروردین ماه- پایان خواهد یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جلیلی
۲۱:۴۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
خوب چرا نوشتین م-ه ؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار