معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در حال بررسی عضویت برگزیدگان مسابقات ملی روبوکاپ در بنیاد ملی نخبگان هستیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از دهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران در نمایشگاه بین‌المللی تهران در جمع خبرنگارن افزود: بسیاری از پروژه‌های دانشگاه آزاد واحد قزوين با هدف تجاری‌سازی تولید نشده است که باید این مسئله مورد توجه دانشگاه قرار گیرد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهور بيان داشت: در دانشگاه‌های داخل پتانسیل تولید پروژه‌ها و تکنولوژی‌های قابل تجاری سازی وجود دارد که امیدواریم بتوانیم پتانسیل‌های این دوره از مسابقات را به مرحله تجاری‌سازی نزدیک کنیم. 

ستاری درباره ربات‌های لیزری نیز گفت: در حال حاضر در زمینه تجاری‌سازی ربات‌های لیزری قراردادهایی برای تولید منعقد شده است اکنون در حال بررسی هستیم که چگونه از این ربات‌ها حمایت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پروژه‌های دانشگاهی باید با هدف تجاری‌سازی تولید شوند، افزود: بسیاری از پروژه‌های دانشگاهی با هدف تجاری‌سازی تولید نشده‌اند که باید این مسئله در دستور کار دانشگاه‌ها قرار گیرد. 

ستاری در پاسخ به سوال دیگری درباره عضویت برگزیدگان این دوره از مسابقات در بنیاد ملی نخبگان نیز گفت: در حال بررسی این مسئله هستیم. 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار