معاون وزیر کشور با تأکید بر نقش احزاب در اداره کشور و هدایت آن به سمت تحزّب در جمع دبیران احزاب گفت: می‌خواهیم نقطه نظرات شما را بگیریم و به دولت انتقال دهیم.

جلسه بعدی احزاب با حضور وزیر کشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، نشست هم‌اندیشی معاون و قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی و دبیران کل احزاب و تشکل‌های سیاسی دقایقی پیش در ساختمان شهید رجایی وزارت کشور آغاز شد.

«مقیمی» معاون وزیر کشور در امور سیاسی در ابتدای این نشست با بیان این که می‌خواهیم بحث احزاب را بهتر داشته باشیم، گفت: جلساتی برگزار کردیم که نقطه نظرات دبیران را اخذ کنیم و در تصمیم‌گیری‌های آینده استفاده کنیم.

وی با تأکید بر اهمیت احزاب از رویکرد برخی احزاب مبنی بر این که می‌گویند ما به هیچ حزب و گروهی وابستگی نداریم و این را افتخار می‌خوانند، اظهار گله‌مندی کرد.

معاون وزیر کشور در امور سیاسی افزود: می‌خواهیم نظرات احزاب را بگیریم و ببینیم دبیران احزاب نظرشان در مورد این که کشور به سمت تحزب برود، چیست و چه توقعاتی از دولت دارند تا ما آن توقعات را پیگیری کنیم.

مقیمی در در این بخش از سخنان خود این وعده را به دبیران احزاب داد که جلسه بعدی با حضور وزیر کشور برگزار شود و آن‌ها پیشنهادهای خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت کشور ، احزاب ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار