نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه شکاف اجتماعی و چند قطبی در جامعه حرکت خلاف اسلامی است گفت: باید میان اعضای جمعیت هلال احمر همدلی ایجاد کنیم.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ، آیت‌الله معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در مراسم معارفه دبیر کل این جمعیت که در ساختمان توانبخشی این سازمان برگزار شد اظهار کرد: با نامگذاری امسال به نام همدلی و همزبانی دولت و ملت توسط رهبر معظم انقلاب نقشه راه درطول سال برای همه مشخص شد و این موضوع راهگشای زندگی همه در کشور خواهد بود.
وی با بیان اینکه ما نظامی را برپا کرده‌ایم که برخواسته از اراده خداوند متعال است گفت: اگر بخواهیم شرایط فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و ... بهبود یابد آن را باید در عبودیت و بندگی خدا جستجو کنیم ما برای عبودیت آفریده شده‌ایم و مسلمانان باید کوشش کرده تا پیوستگی را میان خود ایجاد کنند.

آیت‌الله معزی با اشاره به اینکه گسست،‌شکاف اجتماعی و چند قطبی حرکت خلاف اسلامی است گفت: وحدت ملی در پرتوی همدلی ایجاد می‌شود.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ادامه داد: ملت کارفرمای دولت است و همزبان دولت و ملت به معنای تملق گویی نیست بلکه نوعی خیرخواهی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اصول هفتگانه هلال احمر و جمعیت صلیب سرخ اظهار کرد: باید میان اعضای جمعیت هلال احمر همدلی ایجاد کنیم چرا که ما می‌خواهیم صلح ایجاد کرده و به آسیب دیده‌ها مدد رسانیم.

آیت‌‌الله معزی در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر دری را به روی همه گشوده و پاسخ‌هایی در عرصه فرهنگی، پایش و نظارت دارد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: هلال احمر ، ولی فقیه ، معزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار