رئیس شورای قضایی خراسان رضوی گفت: رمز موفقیت مجموعه قضایی، وحدت و همدلی مسولان و کارکنان و تلاش در جهت خدمت به مردم است.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، رئیس شورای قضایی خراسان رضوی بر سربلندی و سرافرازی مجموعه قضایی در سال 93 در زمینه برخورد با جرایم و مجرمین و تسهیل دسترسی بر عدالت در جامعه تأکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مظفری که در مراسم بازدید نوروزی مسئولان و کارکنان دادگستری در سالن حضرت ولی عصر(عج) مجتمع ولایت دادگستری مشهد سخن می‌گفت با تأکید بر تلاش در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و سیاست های ستاد و رئیس محترم قوه قضائیه در سال 93 افزود: ان­شاء­الله این تلاش با جدیت بیش از پیش در سال جاری ادامه خواهد یافت.

وی گفت: سالی که گذشت، سال خوبی برای دستگاه قضایی به ویژه در استان خراسان رضوی بود و یکی از مهمترین شاخص های موفقیت این مجموعه ، مبارزه با مفاسد اقتصادی به ویژه بحث زمین خواری بود که موجب سربلندی و سرافرازی شد.

دکتر مظفری خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)  مبارزه با مفاسد اقتصادی به ویژه بحث زمین خواری بود که ان­شاء­الله در سال جاری به طور خاص مورد توجه مجموعه قضایی استان خواهد بود.

وی با تشریح عملکرد دادگستری استان در سال 93 گفت: با تلاش قابل تقدیر مسئولان، قضات و کارمندان محترم در بخشهای مختلف از جمله کاهش ورودی و کاهش موجودی پرونده ها شاهد کسب موفقیت بودیم و این روند در سال جاری ادامه خواهد یافت. رئیس شورای قضایی خراسان رضوی افزود: در سال گذشته تلاش خوبی در زمینه پیشگیری از وقوع جرایم و همچنین پیگیری مسائل مربوط به برخی مؤسسات مالی و اعتباری و شرکت های گوناگون به ویژه توسط دادستانی محترم انجام شد که قابل تقدیر و ارزنده است. وی افزود: همچنین در سال گذشته تلاش بسیار خوبی توسط سازمانهای تابعه قوه قضائیه در استان خراسان رضوی نیز انجام شد که موجب ارتقاء شاخصهای عملکرد سازمانی شد.

وی با تشریح سیاست‌های دادگستری استان در سال جاری گفت: مقابله با مفاسد اقتصادی ، حمایت از سرمایه گذاری‌های سالم، پیشگیری از وقوع جرایم، برخورد با زمین خواری، برخورد با جرایم خاص و خشن و اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و همچنین کاهش ورودی، کاهش موجودی و اجرای سریع، دقیق و قاطع احکام از جمله این برنامه‌ها و سیاست‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار