اسکندری: نگاه حرفه‌ای به رشته‌های بیلیاردی زمینه ساز توسعه خواهد بود

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد ایران اظهار داشت: در این راستا حضور در رویدادهای مهم بین المللی را در دستور کار قرار داده ایم .

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛هاشم اسکندری با اعلام خبر سفر تیم ملی اسنوکر زیر 21 سال کشورمان به چین، از این رقابت ها به عنوان فرصتی برای کسب تجربه و محک زدن جوانان کشورمان در کنار ورزشکاران صاحب نام این رشته یادکرد .

اودر ادامه با بیان اینکه تیم ملی زیر 21 سال ایران امشب عازم محل برگزاری مسابقات خواهد شد، از علیرضا رضایی، محمد رضا ملک زاده و سیاوش مزینی به عنوان نمایندگان کشورمان در رشته اسنوکر و ساسان لشکری به عنوان نماینده‌ی ایران در رشته بیلیارد انگلیسی نام برد.

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: در کنار تیم اعزامی به مسابقات چین دو داور به نام های منصور مقدم و محمد عقیل مرشدی به محل برگزاری پیکارها اعزام خواهند شد .

وی در این گفت و گو با مورد توجه قرار دادن مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی ایران برگزار خواهد شد از این پیکارها به عنوان رویدادی مهم یاد کرد و خاطر نشان ساخت: ایران در اسنوکر از جایگاه بسیار خوبی در آسیا و جهان برخوردار است و ما باید ضمن حفظ این جایگاه، ورزشکاران بیشتری از کشورمان را به سکوی نخست این رشته ها در آسیا و جهان نزدیک کنیم .

وی زمان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا را 30 اردیبهشت اعلام کرد و گفت: قطعاً برترین‌های اسنوکر کشورمان در رده های مختلف سنی در این پیکارها حضور خواهند یافت و رقابت خوبی را تجربه خواهند کرد .

هاشم اسکندری برگزاری مسابقات لیگ و مسابقات دانشجویان را از برنامه های این فدراسیون اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به بررسی های که در بین دانشگاه ها انجام شده، بیلیارد از استقبال ویژه ای بین این قشر برخوردار بوده است به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا مسابقاتی را در بین دانشجویان عزیز برگزار کنیم .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار