بازیکن تیم ملی بیلیارد گفت: حضور در بین حرفه‌ای‌ها سخت است اما می‌توانم مقام قهرمانی را از آن خود کنم.

وفایی: توانایی قهرمانی در حرفه‌ای‌ها را دارمحسین وفایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هیچ‌کس برای باخت پا به میادین نمی‌گذارد اما باتوجه به اینکه در اردو تیم ملی بیلیارد هم 2 بار رکود 147 را زدم که کار هرکسی نیست فکر کنم بتوانم عنوان قهرمانی حرفه‌ای‌ها را کسب کنم.

وی در ادامه عنوان کرد: با به تأخیر افتادن گذرنامه‌ام نتوانستم در 2 دوره مسابقات حرفه‌ای‌ها شرکت کنم اما در تلاشم موقعیت فراهم شود که این‌بار در تورم سوم شرکت کرده و مقامی را از آن خود کنم.

وی ادامه داد: مسابقات حرفه‌ای‌های پیشرو در فروردین ماه 94 برگزار می‌شود که پیگیر شرکت در آن هستم و اگر به هر دلیلی شرایط مهیا نشد تمام تلاشم را برای حضور در رقابت‌های حرفه‌ای‌های جهان که در اردیبهشت 94 برگزار می‌شود را می‌کنم.

وفایی افزود: متأسفانه بازی‌های بییلیارد هنوز در کشورمان طرفدار خود را جذب نکرده همین عامل سبب شده که اسپانسرها از ما حمایت نکنند. من با 2 بار قهرمانی در جهان هنوز موفق به داشتن اسپانسر خوب که بتواند حامی‌ام باشد نشدم اما در جهان کار اینگونه نیست من با فقط حضور در بین حرفه‌ای‌ها پیشنهادهایی برای گرفتن اسپانسر داشته‌ام و با اولین حضور در این میادین می‌توانند مرا حمایت کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسابقات بیلیارد جهان با ایران فرق می‌کند و حتی جایزه نقدی آن نیز متمایزات و میلیاردی است. من با حضور در حرفه‌ای‌ها و قهرمانی در جهان هنوز نتوانستم جراید و رسانه‌ها را متوجه خود کنم و از این امر بسیار ناراحت هستم این ورزش در سطح دنیا طرفدار زیادی دارد و به امر آن تمام حرکات و موفقیت‌های ورزشکاران آن به وسیله رسانه‌ها انعکاس داده می‌شود اما در کشورمان اینگونه نیست امیدوارم توجه بیشتری به این ورزش از سوی رسانه‌ها صورت پذیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار