با اعلام دستاوردهای تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در مذاکرات لوزان موجی از خوشحالی و رضایتمندی در میان مردم و مسئولان کردستانی به راه افتاده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، زاهدی استاندار کردستان با قدردانی از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان گفت: تیم مذاکره کننده و دولت، منافع ملی را در مذاکرات در نظر گرفت و طولانی شدن این مذاکرات نیز به همین دلیل است که ما بر منافع ملی و مصالح کشور و ملت پافشاری کردیم.
ماموستا حسینی امام جمعه موقت سنندج نیز بیانیه موفقیت‌آمیز لوزان را ثمره وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت: بهره‌مندی از رهنمودهای رهبری و همراهی مردم زمینه‌ساز این دستاورد مهم بود
قادر مرزی نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این باره گفت: اعتماد کامل رهبر معظم انقلاب به تیم مذاکره‌کننده و ترسیم چارچوب کلی مذاکرات از سوی معظم‌له، زمینه‌ای را فراهم کرد تا بدون عقب‌نشینی از تحقق منافع ملی و حقوق حقه ملت ایران، مذاکرات به نفع ایران تا این مرحله پیشرفت کند.
وزیری از بازاریان سنندجی گفت: این موفقیت نویدبخش آینده‌ای روشن در مناسبات کشور با دیگر نقاط جهان بوده و از تلاش‌های دولت تدبیر و امید نیز در این راستا تقدیر و تشکر داریم.
حاج ماموستا بهمنی از روحانیان کردستانی می گوید: امروز دشمنان ما به لحاظ قدرت ایران اسلامی به پای میز مذاکره آمدند و این نشان از سطح بالای دیپلماسی نظام مقدس ایران اسلامی در جهان است.
رضایی از اساتید دانشگاه های کردستان نیز گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران به دنیا نشان داد که هیچگاه از حق مسلم خود در خصوص انرژی های صلح آمیز کوتاه نمی آید و با این دیدگاه بود که توانست دستاوردهای چشمگیری را در مذاکرات لوزان به دست بیاورد
 جولایی از معلمان سنندجی نیز گفت: اینکه دشمن بعد از همه ترفندها و مکرها، نقشه ها و به شهادت رساندن دانشمندان هسته ای اعتراف کرد که قدرت و دانش هسته ای ملت ایران نابود شدنی نیست و باید آنرا قبول کنیم، یک پیروزی بزرگ برای ملت شهید پرور است.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.