وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با انتشار پیامی به مناسبت 14 فروردین روز تکریم مادران و همسران شهداءگفت: پیروزی های بزرگ ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون ایثار شهیدان، فداکاری جانبازان، پایداری آزادگان و مقاومت و صبوری خانواده معظم شهداست که زینب وار ،حامل پیام رهایی بخش و عزت آفرین شهیدان بوده‌اند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سردار سرتیپ "حسین دهقان"  وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با انتشار پیامی به مناسبت 14 فروردین روز تکریم مادران و همسران شهداء اظهار داشت: امروز مادران و همسران شهداء در پیروی از "حضرت فاطمه (س)" و "حضرت ام البنین(س)" طلایه‌داران عفاف و حجاب، پاسداران عزت و شرف زن ایرانی و ادامه دهندگان خط سرخ شهیدان انقلاب اسلامی هستند.

واقعه عاشورا یک جریان حق طلبانه است

در بخش دیگری از پیام سردار دهقان آمده است: مادران صبور و فداکار شهیدان با تربیت فرزندان رشید، غیرت‌مند و دلباخته مکتب حسینی پس از گذشت بیش از 14 قرن راه و رسم فداکاری و وفاداری سردار بزرگ سپاه سیدالشهداء را تداوم بخشیدند و اثبات کردند که واقعه عاشورا افسانه نیست بلکه جریان حق طلبانه‌ای است که در همه عصرها با ظلم و ستم و تجاوز و سلطه‌گری و سلطه‌پذیری در حال مبارزه و جهاد است.

منحصر به فرد همسران شهیدان در تربیت یادگاران عزیز شهداء

وزیر دفاع در این پیام همچنین بر نقش منحصر به فرد همسران شهیدان در تربیت یادگاران عزیز شهداء تأکید  و یادآور شد: همسران صبور و مقاوم شهیدان با تربیت یادگاران عزیز شهداء، آرمان مقدس آنان را با صلابت و افتخار به نسل‌های  آینده منتقل و زنده نگه داشته‌اند.

اهمیت تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهداء

در بخش پایانی پیام سردار "دهقان" تصریح شده است: تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهداء به ویژه مادران بزرگوار و همسران گرانقدر آنان تداوم بخش حیات طیبه‌ای است که در سایه ایثار و مقاومت و پیروی از ولایت فقیه به وجود آمده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار