با انتخاب مسعود حجی زواره در وزن پنجم برای رقابت های جهانی، کادرفنی تیم ملی تکواندو شنبه 15 فرودین ماه تکلیف وزن چهارم را مشخص خواهد کرد.

حجی زواره در لیست مسافران جهانی تکواندو/ تکلیف وزن چهارم فردا مشخص می شودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ برای تیم ملی تکواندو در مسابقات جهانی چیلابینسک روسیه که اواخر اردیبهشت برگزار خواهد شد، در وزن اول محمد کاظمی، در وزن دوم فرزان عاشورزاده، در وزن سوم ابوالفضل یعقوبی، در وزن ششم مهدی خدابخشی، در وزن هفتم امید عمیدی و در وزن هشتم سجاد مردانی به میدان می روند.

همچنین کادرفنی تیم ملی تکواندو از بین فرزاد عبدالهی، مسعود حجی زواره و سیدمحمد رفیعی در وزن پنجم، حجی زواره را برای رقابت های جهانی روسیه در این وزن انتخاب کرد.

همچنین قرار است فردا با مشخص شدن شرایط محمد باقری معتمد که در رقابت های بین المللی هلند دچار آسیب دیدگی شده است، وضعیت وزن چهارم تیم ملی نیز نهایی شود.

از بین محمد باقری معتمد، علیرضا نصرآزادانی و مهرداد نورمحمدی مسابقه گزینشی و یا تصمیم کادرفنی تکلیف وزن چهارم تیم ملی را مشخص خواهد کرد. بهنام اسبقی در این وزن به دلیل مصدومیت و انجام عمل جراحی احتمالی از مسابقات جهانی انصراف داده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، جهانی ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار