معاون میراث فرهنگی کشور در دیدار با استاندار اصفهان گفت: احداث موزه منطقه ای در اصفهان از اولویتهای میراث فرهنگی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان طالبیان معاون میراث فرهنگی کشور در دیدار با استاندار اصفهان که با حضور مدیر کل و جمعی از مدیران میراث فرهنگی استان همراه بود تأکیدکرد: احداث موزه منطقه ای در استانهای بزرگ کشور یکی از اولویتهای سازمان میراث فرهنگی است.

 وی در این دیدار تاکید نمود: تا کنون در استانهائی همچون خراسان رضوی و یزد، کار ساخت موزه های منطقه ای آغاز و در خراسان رضوی به اتمام رسیده است، لذا امیدوارم این اقدام مهم و ارزشمند در اصفهان که خود یک شهر موزه است به سرانجام مطلوبی برسد.

 دکتر زرگرپور استاندار اصفهان نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از سفر مدیران میراث فرهنگی کشور به اصفهان عنوان نمود: حمایت از هنر و هنرمندان، فن آوری علمی و توسعه گردشگری، از اولویتهای من دراستان است و این نکته ای است که در سفر اخیر رئیس جمهوری به اصفهان نیز به ایشان اعلام نمودم و رئیس جمهور محترم نیز حمایت خود را اعلام نمودند.

 در این جلسه فریدون اله یاری مدیر کل و سایر مدیران میراث فرهنگی استان نیز پیشنهادات خود را در زمینه مرمت و بهره برداری از برخی آثار تاریخی همچون کارخانه ریسباف ، خانه تاریخی قزوینیها و خانه تاریخی کیوان به معاون میراث فرهنگی کشور و استاندار ارائه نمودند.


انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.