سالاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ایجاد شهرک صنعتی توسط تولید کننده های بزرگ ریلی در کشور

سرپرست شرکت ایرکو گفت: شرکت ایریکو از گذشته دور یک پروژه ویژه‌ای به نام ایجاد شهرک صنعتی و تولید در دست داشت که با احیای آن و تأمین منابع مالی می‌توانیم بخش عمده‌ای از نیازهای صنعت ریلی را برطرف کنیم.

سالاری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به اینکه شرکت‌ها به لحاظ سرمایه در حال گردش دچار مشکل هستند گفت: اساسا صنعت ریل به ویژه بخش تولید قطارها و یا واگن‌ها نیازمند سرمایه‌گذاری وسیعی است و به دلیل زمانبر بودن بازگشت پول نیازمند سرمایه وسیعی است که شرکت‌ها بتوانند با استفاده از ظرفیت خود فعالیت کنند.  
 
سالاری در ادامه اظهار داشت: بخش صنعت و تولید ریل با تأمین سرمایه‌ها و کاهش قید و بندهای ضمانتی مورد توجه قرار گیرد و از سوی دیگر طرف قراردادهای این تولیدکنندگان ریلی دولت است بنابراین همین موضوع نیازمند توجه ویژه دولت است.  
 
سرپرست شرکت ایریکو توضیح داد: عبور شرکت‌ از مرحله بحران و تأمین منابع مالی به عنوان یک برنامه توسعه وسیع محسوب می‌شود و با این توسعه شرکت‌ها می‌توانند مجددا اقدام به انعقاد قرارداد و تولید واگن بکنند.   
 
سالاری خاطرنشان کرد: شرکت ایریکو از گذشته دور یک پروژه ویژه‌ای به نام ایجاد شهرک صنعتی و تولید در دست داشت که با احیای آن و تأمین منابع مالی می‌توانیم بخش عمده‌ای از نیازهای صنعت ریلی را برطرف کنیم.  
 
گفتنی شرکت توسعه صنایع ریلی ایرانیان یکی از شرکت های وابسته به گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان است که در زمینه تولید ناوگان ریلی فعالیت می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار